خرید بهترین بیسیم واکی تاکی مجاز

خرید بهترین بیسیم واکی تاکی مجاز | بهترین مدل بیسیم مجاز

چنانچه قصد خرید بهترین بیسیم واکی تاکی مجاز در بازار را داشته باشید با مدل های مختلفی از بیسیم واکی تاکی مواجه خواهید شد که ممکن است شما را در انتخاب، سردرگم کند. هر بیسیم واکی تاکی دارای امکانات و آپشن های مختلفی بوده که ممکن است تمام این امکانات برای شما مناسب نباشد و حتی خرید بیسیم برای شما مخاطراتی به وجود آورد. بنابراین در این مقاله قصد داریم کار شما را در انتخاب بهترین بیسیم واکی تاکی آسان تر نماییم.

مجاز بودن بیسیم واکی تاکی

اولین و مهم ترین موردی که باید قبل از خرید بیسیم واکی تاکی به آن دقت داشت، دارا بودن مجوز تایید نمونه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می باشد. چنانچه دستگاه مورد نظر فاقد این مشخصه باشد دستگاه مورد نظر غیر مجاز بوده و از خرید آن امتناع نمایید زیرا استفاده از بی سیم غیرمجاز به دلیل ورود قاچاق و ایجاد اختلال در امواج رادیویی کشور، غیر قانونی می باشد و شما را با مشکلاتی همچون جریمه نقدی و برخورد قضایی مواجه نماید.

خرید بهترین بیسیم واکی تاکی مجاز
خرید بهترین بیسیم واکی تاکی مجاز

خرید بیسیم از نمایندگی معتبر

از دیگر موارد مهمی که باید در خرید بیسیم واکی تاکی مجاز مورد توجه قرار داد، معتبر بودن مرکز فروش بیسیم می باشد، Ott بزرگترین نمایندگی بیسیم واکی تاکی در ایران بوده که دارای مجوز ورود، خرید و فروش بیسیم و تجهیزات رادیویی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می باشد. کلیه برندهای بیسیم واکی تاکی مجاز با گارانتی و خدمات پس از فروش در این مرکز ارائه می گردد. شایان ذکر است با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بیسیم که دارای نماد اعتماد الکترونیک میباشد می توانید اقدام به خرید اینترنتی بیسیم با درگاه پرداخت بانک ملت، نمایید.

خواندن
شیوه صحیح ضدعفونی کردن بیسیم از ویروس کرونا

برد بیسیم واکی تاکی

اصلی ترین مشخصه یک بیسیم واکی تاکی خوب، میزان برد آن است که در هنگام خرید بیسیم باید به آن دقت داشت. البته باید شرایط محیطی مانند پستی و بلندی، نویز، تداخل امواج و … را در میزان برد بیسیم دخیل دانست. واحد سنجش توان دستگاه بیسیم، وات بوده که هر چه توان خروجی بیسیم بیشتر باشد امکان ارسال فرکانس بیسیم قوی تر می‌باشد و دستگاه دارای برد بیشتری خواهد بود.

شایان ذکر است تمام مدل های بیسیم واکی تاکی مجاز دارای توان خروجی ۰.۵ وات بوده که در تمامی برندها و مدلهای مجاز یکسان می باشد.

شرایط ایده آل جهت استفاده از بیسیم واکی تاکی و بهره مندی از حداکثر برد دستگاه، در خارج شهر بوده که پستی و بلندی ها کم می باشد، در این صورت برد مفید بیسیم واکی تاکی تا ۳۰۰۰ متر خواهد رسید.

کیفیت ساخت بیسیم واکی تاکی

در هنگام خرید بیسیم واکی تاکی باید به کیفیت ساخت دستگاه بیسیم و قطعات الکترونیکی مورد استفاده در آن دقت نمود و همچنین جنس پلاستیکی که در ساخت بدنه دستگاه مورد استفاده قرار گرفته باشد باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا در صورت داغ شدن دستگاه و ضربات وارده دچار تغییر شکل نگردد. برخی از دستگاه های واکی تاکی دارای استاندارد IP می باشند که وجود این مشخصه باعث می شود دستگاه در برابر ضربه، رطوبت و همچنین گرد و غبار دارای مقاومت بالاتری نسبت به دیگر دستگاه ها نیز باشد.

بهترین بیسیم واکی تاکی مجاز
بهترین بیسیم واکی تاکی مجاز

کیفیت صدای بیسیم

اصلی ترین کارکرد بیسیم مخابره پیام می باشد بنابراین کیفیت صدای فرستندگی و گیرندگی دستگاه بسیار مهم می باشد و در هنگام خرید باید به این مهم دقت نمود. مدل های بیسیم واکی تاکی مجاز دارای کیفیت صدای مطلوبی می باشند و بلندی صدای آن توسط سر ولوم قابل تنظیم می باشد.

خواندن
بهترین بیسیم واکی تاکی برای رستوران

باتری بیسیم واکی تاکی

از مهم ترین اجزای بیسیم واکی تاکی باتری آن می باشد زیرا انرژی الکتریکی دستگاه را تامین نموده و توان دستگاه را جهت ارسال فرکانس رادیویی فراهم می آورد. مدل های بیسیم واکی تاکی مجاز دارای باتری لیتیوم یونی (Li-ion) بوده که نسل جدید باتری در جهان می باشد و با تکنولوژی روز تولید می گردد. باتری های لیتیوم یونی در مقایسه با نسل قدیم باتری ها که با نام نیکل کادمیوم (Ni-Cd) شناخته می‌شدند دارای وزن کمتر و عمر بالاتری می باشند.

ظاهر دستگاه بیسیم

از معیارهای مهمی که می توان در خرید بیسیم واکی تاکی نقش داشته باشد ظاهر دستگاه بی سیم می باشد که باید شکیل باشد و به‌ صورت ارگونومیک طراحی و ساخته شده باشد که در مدت های طولانی که در دست قرار می‌گیرد، دست فرد را دچار خستگی نکند و همچنین جنس متریال استفاده شده در ساخت بیسیم واکی تاکی نباید پوست را دچار حساسیت کند.

گارانتی بیسیم واکی تاکی

و در آخر قبل از خرید بیسیم واکی تاکی باید از وجود گارانتی معتبر اطمینان حاصل نمایید و از شرکت عرضه کننده بیسیم واکی تاکی ارائه خدمات پس از فروش و تعمیر بیسیم را جویا شوید. چنانچه در هنگام خرید، دستگاه مورد نظر شما فاقد ضمانت نامه معتبر باشد در آینده در صورت خرابی بیسیم به مشکل بر خواهید خورد و باید با هزینه مجددا اقدام به خرید بیسیم جدید نمایید.