بیسیم غیر مجاز

بیسیم غیر مجاز به بیسیم واکی تاکی هایی گفته می شود که فاقد مجوز تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بوده و خرید، فروش و استفاده از تمامی مدل های آن غیرمجاز می باشد.

خرید اینترنتی بیسیم واکی تاکی مجاز Ott بزرگترین عرضه کننده انواع واکی تاکی مجاز دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره و درگاه پرداخت بانک ملت، خریدی امن و آسان را تجربه نمایید.

اولین و تنها روش استعلام رسمی مجوز تایید نمونه واکی تاکی مجاز، استعلام آنلاین مجوز واکی تاکی از سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می باشد که برای دسترسی مستقیم و استفاده از لینک مستقیم و راهنمای استعلام مجوز بیسیم واکی تاکی مجاز کلیک نمایید.

شایان ذکر است واکی تاکی مجاز در مقایسه با نوع غیرمجاز آن، دارای آپشن های بالاتری شامل باتری لیتیومی (LI-ion) و با امکان شارژ ثانویه با Port USB و همچنین دارای استاندارد IP (مقاومت در برابر گرد و غبار، ضربه و رطوبت) و غیره می باشد.

در ابتدا به معرفی واکی تاکی مجاز در ایران که دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میباشند پرداخته و سپس به معرفی برخی بیسیم غیر مجاز که فاقد مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میباشند .

بیسیم غیر مجاز
معرفی بیسیم غیر مجاز

توجه : استفاده از تجهیزات رادیویی دستگاه های فاقد مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ممنوع می باشد.

استفاده از کلیه دستگاه های واکی تاکی مجاز برای کلیه اشخاص حقیقی، حقوقی و شرکتهای دولتی و خصوصی در کلیه اماکن عمومی مجاز می باشد .

بیسیم غیر مجاز موتورولا MOTOROLA MT 888
بیسیم غیر مجاز موتورولا MOTOROLA MT 888
بیسیم غیر مجاز کنوود KENWOOD 3207
بیسیم غیر مجاز کنوود KENWOOD 3207
بیسیم غیر مجاز موتورولا MOTOROLA MT 777
بیسیم غیر مجاز موتورولا MOTOROLA MT 777
بیسیم کنوود KENWOOD 3207 new plus
بیسیم کنوود KENWOOD 3207 new plus
بیسیم کنوود KENWOOD 3207 NEW
بیسیم کنوود KENWOOD 3207 NEW
بیسیم کنوود KENWOOD TK 3107
بیسیم کنوود KENWOOD TK 3107
 

معرفی انواع دستگاه های های غیرمجاز :

KENWOOD 3107 – KENWOOD  ۳۲۰۷ – KENWOOD NEW 3207 – MOTOROLLA MT777 – BAOFENG UV-5R , UV-82 

بیسیم کنوود مدل های ۳۱۰۷  – ۳۲۰۷ – ۳۲۰۷ new – بیسیم موتورولا puxing – MT777 – بیسیم آیکوم – بیسیم باوفنگ

کلیه اشخاص حقیقی ، حقوقی ، شرکت های خصوصی و … فاقد مجوز استفاده واکی تاکی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مجاز به استفاده از دستگاه های نامبرده نمی باشند و تنها میتوانند از واکی تاکی های های مجاز دارای مجوز تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می باشند، استفاده نمایند .سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تنها مرجع صادر کننده مجوز واکی تاکی در ایران می باشد.

خرید اینترنتی بیسیم واکی تاکی مجاز
برای خرید اینترنتی واکی تاکی مجاز و لوازم جانبی از فروشگاه اینترنتی و پرداخت از طریق درگاه بانک ملت به لینک زیر مراجعه فرمایید.

بیلبورد بیسیم واکی تاکی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
بیلبورد بیسیم واکی تاکی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
معرفی بیسیم غیرمجاز

تنها، دستگاه های واکی تاکی مجاز که دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات هستند قابلیت استفاده در کلیه اماکن عمومی را دارا می باشند.

جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید :
خط ویژه ۶۶۳۸۴۰۲۲-۰۲۱

تماس با ما