کاربرد بیسیم واکی تاکی در اصناف

کاربرد بیسیم واکی تاکی در اصناف

بیسیم واکی تاکی یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین وسیله ارتباطی بین افراد یک مجموعه برای برقراری ارتباط و هماهنگی پرسنل اداری و اجرایی است.

کاربرد بیسیم واکی تاکی در اصناف

بیسیم واکی تاکی قابل استفاده برای انواع صنف ها مانند هتل ها ، باغ تالارها ، شرکت های عمرانی ، ساختمانی ، مهندسی مشاور ، لوازم پزشکی و تجهیزات ، فروشگاه های زنجیره ای ، کشاورزی ، تور لیدرها و تورهای سیاحتی ، تفریحی و ورزشی برای ارتباط بین افراد است.

بیسیم واکی تاکی مجاز دارای مجوز حمل بوده و قابل استفاده برای عموم شهروندان می باشد و همچنین دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

استفاده از تجهیزات رادیویی بی سیم فاقد مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ممنوع است.

در زیر به شرح کاربردهای مختلف بیسیم واکی تاکی در اصناف مختلف میپردازیم :

کاربرد بیسیم واکی تاکی در هتل ها :

برای سرعت بخشیدن به کارها و هماهنگی بین پرسنل از بیسیم واکی تاکی در هتل ها استفاده می شود و همچنین کنترل و نظارت بر پرسنل توسط مدیریت را میسر میسازد و دارای ویژگیهای منحصر به فرد از قبیل دارای سیستم کد ضدشنود برای خصوصی نمودن مکالمات بین پرسنل، بعنوان مثال مدیریت ، حراست ،  پذیرش ، پارکینگ ، نگهبانی و خدمات می باشد.

خواندن
بهترین بیسیم واکی تاکی برای رستوران

کاربرد بیسیم واکی تاکی در فروشگاه های زنجیره ای:

میتوان برخی از فروشگاه های زنجیره ای بزرگ از قبیل هایپر استار ، هایپر می ، رفاه ، هفت ، صبا ، اتکا و … را برای ارتباط بین پرسنل اجرایی ، اداری و مرچن بعنوان مثال مدیریت ، فروش ، خدمات ، پشتیبانی ، حراست ، پارکینگ و انبار استفاده میشود و در فروشگاه های کوچکتر هم برای ارتباط بین پرسنل بسیار کاربردی میباشد.

کاربرد بیسیم واکی تاکی در پروژه های عمرانی ، ساختمانی و کارگاهی :

بیسیم واکی تاکی دارای کاربرد بسیار فراوان در پروژه های عمرانی ، ساختمانی و کارگاهی دارد به گونه ای که در برخی از این موارد در صورت نبود بیسیم واکی تاکی پیشرفت پروژه تقریبا محدود میگردد به عنوان مثال میتوان به ارتباط بین پیمانکاران مختلف ، پرسنل اجرایی (کارگران فنی و ساده) ، نظارتی (دستگاه نظارت) و اداری تیم های مدیریتی و عملیاتی (سرپرست کارگاه و مهندسان مجری) و حتی جرثقیل (تاورکرین) با نفر هماهنگی (ریگر) اشاره نمود.

خواندن
واکی تاکی مجاز چیست
کاربرد بیسیم واکی تاکی در اصناف
کاربرد بیسیم واکی تاکی در اصناف

کاربرد بیسیم واکی تاکی در کشاورزی :

بیسیم واکی تاکی در مشاغل مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. در کشاورزی برای ارتباط و هماهنگی کارفرما با کشاورزان و قسمت انبار کاربرد دارد.

کاربرد بیسیم واکی تاکی در طلا فروشی ها :

از دیگر کاربردهای بیسیم واکی تاکی که موجب تسهیل در ارتباطات داخلی شده می توان در طلا فروشی های بزرگ یا صرافی ها برای ارتباط بین کارگاه طلاسازی و فروشنده و ماموران حراستی (پلیس) اشاره کرد.

کاربرد بیسیم واکی تاکی در شیلات :

از بیسیم واکی تاکی در شیلات (تکثیر و پرورش ، صید و بهره برداری آبزیان) می توان استفاده کرد. بعنوان مثال در لنج ها برای ارتباط بین ملوان با ناخدا برای صید ماهی، استخرهای پرورش ماهی و میگو برای ارتباطات داخلی بین پرسنل می توان استفاده کرد.

تماس با ما ( کاربرد بیسیم واکی تاکی در اصناف ) :

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، قیمت ، خرید و مشاوره تخصصی با کارشناسان فنی دفتر مرکزی با شماره ۰۲۱۶۶۳۸۴۰۲۲ تماس حاصل فرمایید و یا برای خرید اینترنتی بیسیم از فروشگاه اینترنتی بیسیم به آدرس www.ott.ir مراجعه فرمایید.

شماره تماس : ۶۶۳۸۴۰۲۲-۰۲۱

وب سایت : www.ott.ir