بیسیم واکی تاکی نظامی

بیسیم واکی تاکی نظامی

یکی از پرکاربردترین وسایل ارتباطی که امروز بسیار مورد توجه قرار گرفته است بیسیم واکی تاکی می باشد. از انواع دستگاه بیسیم میتوان به بیسیم واکی تاکی نظامی اشاره کرد که توسط نیروهای نظامی و ارتش مورد استفاده قرار می گیرد. در گذشته اولین سری از بیسیم واکی تاکی به اندازه‌ای بزرگ بودند که جهت حمل آنها از کوله پشتی استفاده می‌شد. در زمان آغاز جنگ جهانی، وجود بیسیم واکی تاکی نظامی بسیار حیاتی بود. ارتش نیازمند دستگاه واکی تاکی کوچکی بود که توسط سربازها به راحتی قابل حمل باشد. شرکت موتورولا با توجه به نیاز ارتش اقدام به ساخت بیسیم واکی تاکی دستی نمود که در مقایسه با نمونه‌های دیگر که بسیار بزرگ بود اندازه کوچکی داشت که در جنگ بسیار مورد استفاده قرار گرفت.

اوایل، بیسیم واکی تاکی به صورت نظامی و فقط در جنگ مورد استفاده قرار می‌گرفت ولی با توجه به پیشرفت تکنولوژی، امروزه بیسیم واکی تاکی در اندازه های بسیار کوچک و حتی کوچکتر از تلفن همراه در اکثر مشاغل و نیز توسط افراد عادی نیز استفاده می گردد.

ویژگی ها و مزایای بیسیم واکی تاکی نظامی

یکی از بهترین دستگاه های ارتباطی که از آن می توان در هر موقعیتی استفاده نمود بیسیم واکی تاکی می باشد. این وسیله ارتباطی تنها با امواج رادیویی کار کرده و نیازمند هیچ گونه وسایل جانبی از جمله دکل های مخابراتی نمی باشد. می توان گفت بزرگترین مزیت بیسیم واکی تاکی، قابلیت سیار بودن آن می باشد که به تجهیزات جانبی ثابت نیازمند نمی باشد. این قابلیت بیسیم واکی تاکی باعث میشود که پرسنل ارتش بتواند بیسیم واکی تاکی نظامی در کلیه مناطق صعب العبور که به دور از آنتن دهی تلفن همراه است، با یکدیگر در ارتباط باشند. از دیگر مزایا و ویژگی های بیسیم واکی تاکی نظامی می توان به قابلیت قفل گذاری ضد شنود بر روی دستگاه بی سیم نام برد که در مکالمات خصوصی و سری نیر پر کاربرد است.

خواندن
کاربرد بیسیم واکی تاکی در بیمارستان ها و مراکز درمانی

انواع بیسیم واکی تاکی نظامی

بیسیم واکی تاکی نظامی دارای انواع و مدل های مختلفی بوده که در باند فرکانسی آنالوگ و دیجیتال و در فرکانس ‏UHF و VHF کار میکنند. این نوع از دستگاه های بیسیم واکی تاکی نظامی از کیفیت ساخت بالا و استقامت مناسبی برخوردار می باشد. بعضی از این مدل ها در برابر انفجار، گاز و آب از مقاومت بسیار بالاتری نسبت به مدل های معمولی برخوردار هستند.

بیسیم واکی تاکی نظامی
بیسیم واکی تاکی نظامی

قیمت بیسیم واکی تاکی نظامی

قیمت بیسیم واکی تاکی نظامی با توجه به امکانات و آپشن هایی که دارند بسیار متغیر می باشد. با توجه به نوسانات شدید ارز، بهتر است جهت اطلاع از قیمت بیسیم واکی تاکی نظامی، بصورت بروز استعلام گردد.

مجوز بیسیم واکی تاکی نظامی

لازم به ذکر است استفاده از مدل های بیسیم واکی تاکی نظامی تنها توسط ارتش و نیروهای مسلح قابل استفاده بوده و افراد عادی اجازه استفاده از بیسیم واکی تاکی نظامی را ندارد و برای آنها غیر مجاز است.‌ چنانچه افراد عادی اقدام به استفاده از این نوع بی سیم ها نمایند با توجه به قوانین موجود در کشور ایران، مجرم شناخته شده و چنانچه توسط ماموران مربوطه رویت گردند، دستگاه بیسیم آنها ضبط و مجبور به تحمل حبس و همچنین جزای نقدی خواهند گردید. بنابراین توصیه ما این است که از بیسیم واکی تاکی مجاز استفاده نمایید تا از تبعات و مجازات بیسیم های غیرمجاز در امان باشید.

خواندن
خرید بیسیم واکی تاکی ارزان با برد بالا

کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی و افراد عادی می توانند اقدام به خرید و استفاده از بیسیم واکی تاکی مجاز نمایند. استفاده از بیسیم واکی تاکی مجاز نیازمند دریافت هیچگونه مجوزی نبوده و می توان از آن‌ها در کلیه اماکن عمومی استفاده نمود و دقت شود به بیسیم های واکی تاکی دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، بیسیم واکی تاکی مجاز گفته میشود و برای استعلام مجوز بیسیم واکی تاکی کلیک نمایید.

بیسیم واکی تاکی مجاز

همانطور که ذکر شد استفاده از بیسیم واکی تاکی مجاز دارای هیچ گونه محدودیتی در استفاده از آنها وجود ندارد و همچنین دارای امکانات مختلفی می باشند که در زیر به برخی از این امکانات و آپشن های بیسیم واکی تاکی اشاره خواهیم داشت :

  • قابلیت مچ شدن مدل های بیسیم واکی تاکی با یکدیگر
  • صدای واضح و شفاف (با امکان تنظیم میزان بلندی صدای دستگاه)
  • سیستم کدگذاری ضد شنود (جهت جلوگیری از استراق سمع)
  • کیفیت بالا در ساخت بیسیم واکی تاکی مجاز
  • مجهز به رادیو موج FM و چراغ قوه LED
  • دارا بودن استاندارد IP (مقاوم در برابر ضربه، گرد و غبار و رطوبت)
  • باتری لیتیومی (Li-ion)
  • دارا بودن پورت Port USB Android اندرویدی (در بعضی از مدل ها)
  • شارژر رومیزی و یا استند رومیزی
  • ضمانت و خدمات پس از فروش
  • عدم تداخل در فرکانس رادیویی کشور

خواهشمند است برای سفارش ، خرید بیسیم واکی تاکی مجاز و یا کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی با کارشناسان فنی دفترمرکزی Ott ، با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید و یا از وب سایت Ott بازدید نمایید.

تلفن تماس: ۶۶۳۸۴۰۲۲۰۲۱

وب سایت: www.ott.ir