سیستم بیسیم ایرانسل واکه Walkeh

سیستم بیسیم ایرانسل واکه Walkeh

سرویس بیسیم ایرانسل با نام واکه Walkeh به کاربران این امکان را میدهد تا فقط با فشار دادن یک دکمه بصورت مستقیم بتواند ارتباط صوتی داشته باشند و یا می توانند فایل های چند رسانه مانند ویدیو، عکس و پیام برای یکدیگر ارسال نمایند. در ادامه این مقاله بیشتر با سیستم بیسیم واکه ایرانسل ” Walkeh “ آشنا خواهیم شد.

سیستم بی‌سیم ایرانسل (واکه)

سیستم بیسیم ایرانسل واکه Walkeh بستری ارتباطی را فراهم می آورد تا بطور بدون نیاز به شماره‌گیری و فقط با فشردن و نگه‌داشتن یک دکمه کاربران با یکدیگر بصورت صوتی و چند رسانه ای (ویدیو، پیام صوتی، عکس) با یکدیگر در ارتباط باشند. این راهکار ارتباطی بدون تأخیر بوده و بصورت آنی بر بستر امن شبکه ایرانسل با سرعت بالا نیز امکانپذیر است. سرویس بیسیم ایرانسل بوسیله بیسیم واکی تاکی جهت تماس کاربر با کاربر و کاربر با گروه قابل پیاده سازی است. وجود امنیت و سرعت تبادل اطلاعات بودن شماره‌گیری از مزایای این سرویس می باشد.

خواندن
5 نکته مهم بیسیم واکی تاکی

سرویس بیسیم واکه ایرانسل در اکثر مشاغل و کسب و کارها مانند : شرکت های امنیتی، حمل نقل، حراست و همچنین مجتمع های تجاری و اداری، فرودگاه ها، پارکینگ های عمومی، بنادر و کشتیرانی، هتل ها، فروشگاه های زنجیره ای، هتل ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.

سیستم بیسیم ایرانسل واکه
سیستم بیسیم ایرانسل واکه

ویژگی ها و مزایای سیستم بیسیم ایرانسل واکه

در بسیاری از سازمان ها، پرسنل ممکن است در بیرون از محل کار و سازمان بصورت ماموریت هایی، در نقاط گوناگون شهر مشغول به انجام فعالیت باشند. اولین سوالی که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند این است که در مواقع اضطراری و بصورت سریع، پرسنل چطور می توانند با یکدیگر به صورت گروهی، نه ارتباط دو نفره (محدود) ارتباط برقرار کنند. واکه، سیستم بی‌سیم ایرانسل با بهره‌گیری از تکنولوژی (Push to talk over Cellular) PoC بستر ارتباطی را جهت برقراری ارتباط بدون شماره گیری را فراهم می آورد که فقط با فشردن و نگه داشتن دکمه می توانید بصورت چندرسانه ای با یکدیگر در تماس باشید. این سیستم بر بستر امن سرویس VPN سازمانی ایرانسل برقرار می گردد و کاربران این سامانه می تواند بصورت فرد با فرد و فرد با گروه با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند. در زیر به دیگر ویژگی ها و مزایای سیستم بیسیم واکه ایرانسل اشاره شده است :

  • امنیت بالای شبکه بر بستر امن ایرانسل
  • امکان ذخیره سازی مکالمات و تماس ها
  • امکان کنترل و مانیتورینگ کاربران از مرکز با امکانات بالا
  • برخورداری از امکان رصد گروه ها از طریق GPS بر روی نقشه بصورت آنلاین
  • ارسال آنی و سریع تصاویر، ویدیو، پیام صوتی بصورت کاربر به کاربر و یا بصورت گروهی
  • برخورداری از امکان ایجاد گروه های متفاوت سازمانی و ایجاد امنیت برای جلوگیری از شنود مکالمات
  • ایجاد گروه های مختلف در یک منطقه جغرافیایی خاص در صورت بوجود آمدن بحران و همسو کردن هدف های عملیاتی
  • جهت برقراری ارتباط با سیستم واکه ایرانسل نیاز به راه اندازی شبکه جدیدی نیست و امکان ارتباط با پوشش پهن سراسری ایرانسل میسر است.
خواندن
خرید ، فروش بیسیم واکی تاکی مجاز