بهترین بیسیم واکی تاکی برای رستوران

بهترین بیسیم واکی تاکی برای رستوران

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اهمیت وجود ارتباط بین پرسنل رستوران ها و کافی شاپ ها، وجود بستر ارتباطی با کیفیت مناسب و سریع، امری اجتناب ناپذیر بوده که توسط بیسیم واکی تاکی میسر میشود. به‌کارگیری بیسیم واکی تاکی مجاز در کافی شاپ ها و رستوران ها باعث تسهیل در ارتباط داخلی شده که در نتیجه باعث سرعت در پاسخگویی به سفارشات مشتریان خواهد انجامید که در نتیجه باعث رضایت مندی مشتریان خواهد گردید.

بیسیم واکی تاکی رستوران

بصورت کلی دو نوع بیسیم در بازار موجود می باشد : بیسیم مجاز و غیرمجاز

۱- بیسیم غیرمجاز

سودجویان با استفاده از عدم آگاهی افراد، اقدام به فروش بیسیم غیر مجاز به رستوران ها می نمایند. از آنجا که بیسیم های غیر مجاز به صورت غیرقانونی و قاچاق به کشور وارد می شوند و همچنین باعث تداخل در فرکانس رادیویی کشور می شوند، استفاده از آن ها طبق قوانین ایران، در کلیه رستوران ها و کافی شاپ ها و اماکن عمومی غیر قانونی بوده و استفاده از آن ملزم به پرداخت جریمه، حبس و جزای نقدی می شود. بسیاری از افراد از غیرمجار بودن از این نوع بیسیم ها اطلاعی نداشته و از عواقب استفاده از آنها آگاهی ندارند که منجر به بروز بسیاری از مشکلات برای صاحبان مشاغل و اصناف در آینده خواهد شد.

از دیگر مشکلات این نوع بیسیم های غیر مجاز، عدم وجود گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد، به طوری که اگر دستگاه بی سیم خراب و معیوب شود هیچ شرکتی جهت تعمیر و خدمات پس از فروش آن در ایران وجود ندارد و استفاده کننده از آن مجبور به دور انداختن آن خواهد شد. از مهم ترین لوازم جانبی دستگاه بیسیم باتری آن می باشد که بعد از سپری شدن عمر مفید آن نیازمند تعویض میشود، همان‌طور که ذکر شد هیچگونه لوازم جانبی برای این گونه بی سیم ها توسط شرکت های معتبر عرضه نمی گردد.

۲- بیسیم مجاز

استفاده تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی و اکثر مشاغل و اصناف همچون رستوران ها و کافی شاپ ها از بیسیم واکی تاکی مجاز که دارای مجوز تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باشد مجاز است.

خواندن
نمایندگی بیسیم واکی تاکی

بیسیم واکی تاکی مجاز به صورت کاملا قانونی به کشور وارد شده و در بدو ورود تمامی سریال های آن ثبت و رجیستر می شود. جهت خرید بیسیم واکی تاکی مجاز باید به این نکته توجه داشت شرکت فروشنده بی سیم دارای پروانه خرید و فروش تجهیزات رادیویی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باشد و همچنین دستگاه بیسیم شامل گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر شرکتی نیز باشد.

با توجه به اینکه بیسیم واکی تاکی مجاز است و به صورت قانونی وارد کشور می‌شود لوازم جانبی آن توسط Ott عرضه می گردد و با توجه به خدمات پس از فروش معتبر بیسیم مجاز، در صورت بروز خرابی در دستگاه، شامل گارانتی خواهد شد.

بهترین بیسیم واکی تاکی برای رستوران
بهترین بیسیم واکی تاکی برای رستوران

کنترل کامل مکالمات پرسنل توسط مدیر

از دیگر مزایای بکارگیری بیسیم واکی تاکی در رستوران ها و کافی شاپ ها، امکان کنترل مکالمات پرسنل توسط مدیر مجموعه می باشد. که در نتیجه باعث نظارت سریع تر بر عملکرد پرسنل و در نتیجه به هدایت بهتر آن ها می انجامد.

برقراری مکالمه با بیسیم واکی تاکی بصورت گروهی

از آنجا که تعداد پرسنل رستوران های بزرگ بالا می باشد، امکان برقراری به صورت گروهی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد چرا که پیش می آید که مدیریت قصد داشته باشد در یک لحظه به تعداد زیادی از کارکنان رستوران در یک بخش پیغامی را مخابره نماید، اینجاست که کارایی و مزایای بیسیم واکی تاکی نمایان خواهد شد. واکی تاکی ها هیچ گونه محدودیتی از لحاظ تعداد جهت برقراری ارتباط با یکدیگر ندارند می توان تعداد نامحدود بی سیم با یکدیگر ست و در ارتباط باشند.

سهولت استفاده از بیسیم واکی تاکی

از دیگر ویژگی‌های بارز بیسیم واکی تاکی استفاده آسان از آن می باشد به طوری که توسط هر شخص با هر سطح تحصیلات و سن، قابل استفاده بوده و یادگیری آن نیازمند دوره خاصی نمی باشد و همچنین دستگاه بیسیم واکی تاکی نباید دارای پیچیدگی خاصی باشد تا توسط تمامی افراد قابل استفاده باشد.

بیسیم واکی تاکی رستوران
بیسیم واکی تاکی رستوران

مقام در برابر ضربه

بیسیم های واکی تاکی مجاز دارای استاندارد IP بوده که باعث شده دستگاه واکی تاکی در برابر ضربه گرد، غبار و رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار باشد. بیسیم واکی تاکی در رستوران ها و کافی شاپ ها اکثراً در معرض گرد و غبار، ضربه و رطوبت می باشند که دارا بودن این ویژگی برای دستگاه بیسیم برای این نوع مشاغل، میتواند کمک بزرگی در سالم ماندن و طول عمر بیشتر دستگاه بیسیم واکی تاکی نماید.

خواندن
رعایت فاصله اجتماعی با بیسیم واکی تاکی

مکالمه رایگان بین پرسنل رستوران

از بارزترین خصوصیات بیسیم واکی تاکی امکان مکالمه رایگان و نامحدود با آن می باشد که در نتیجه می تواند باعث کاهش هزینه های مکالمه بین کارکنان رستوران خواهد شد. زیرا ارتباط مدام پرسنل رستوران و کافی شاپ با تلفن همراه منجر به صادر شدن قبض هایی با مبالغ نجومی خواهد شد!

مزایای استفاده از بیسیم واکی تاکی برای رستوران

بیسیم واکی تاکی دارای مزایای متعددی می باشند که در زیر بصورت خلاصه به چند نمونه از این مزیت ها اشاره خواهیم داشت.

  • استفاده از بیسیم واکی تاکی مجاز جهت استفاده در رستوران و کافی شاپ، به مجوزی نیازمند نبوده و مجاز است.
  • بیسیم واکی تاکی مجاز دارای ضمانت و خدمات پس از فروش معتبر می باشد.
  • بیسیم واکی تاکی مجاز باعث تداخل در فرکانس رادیویی کشور نمی گردد.
  • مکالمه با بیسیم واکی تاکی مجاز در رستوران و کافی شاپ رایگان می باشد.
  • تعمیرات و لوازم جانبی واکی تاکی مجاز توسط شرکت های معتبر عرضه می گردد.
  • امکان برقراری مکالمه به صورت گروهی
  • بدون محدودیت در تعداد واکی تاکی ها، جهت برقراری ارتباط.
  • عرضه لوازم جانبی شامل : باتری، هندزفری بادیگاردی، شارژر و …

برای خرید اینترنتی بیسیم واکی تاکی مجاز بر روی لینک خرید اینترنتی بیسیم کلیک و از فروشگاه اینترنتی Ott با نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره و درگاه بانک ملت خریدی امن را تجربه کنید.

خواهشمند است جهت سفارش ، خرید ، لوازم جانبی ، تعمیر و خدمات پس از فروش ، مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر و تخصصی در رابطه با بیسیم واکی تاکی برای رستوران و کافی شاپ ، با کارشناسان فنی دفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید.
خط ویژه ۶۶۳۸۴۰۲۲-۰۲۱