دانلود صدای بیسیم واکی تاکی

دانلود صدای بیسیم واکی تاکی

از جمله بازی های مورد علاقه دوران بچگی ما بیسیم بازی و یا پلیس بازی می باشد. که در این بازی ها نقش پلیس را بازی می‌کردیم یا دزد. در زمان کودکی اسباب بازی ها مانند دستبند و بیسیم اسباب بازی در اختیار همه نبود و فقط مجبور به تعقیب و گریز بودیم. چندین سال بعد بیسیم های اسباب بازی ظهور کردند که توانستند هیجان را در بازی دزد و پلیس با بیسیم واکی تاکی پلیس به اوج خود برسانند.

افکت صدای بیسیم واکی تاکی

امروزه به دلیل کمتر شدن بازی های فیزیکی کودکان، استفاده آن ها از گوشی تلفن همراه و تبلت بسیار فراگیر شده است. اگر به دنبال یک تفریح مهیج هستید فایل های صوتی صدای بیسیم واکی تاکی را دانلود کرده و با استفاده از این صداها هیجان بازی های دزد و پلیسی دوران بچگی خود را زنده کنید و در کنار دوستان خود به تفریح بپردازید.

خواندن
عملکردکلیدهای روی دستگاه بیسیم واکی تاکی مجاز طنین TN2000

در زیر مجموعه ای از بهترین صداهای بیسیم واکی تاکی گردآوری شده است که شامل : افکت صدای افسر پلیس، صدای بیسیم واکی تاکی، صدای بیسیم پلیس، صدای بیسیم ارتش، افکت صوتی بیسیم جنگی و غیره است که می توانید بصورت مستقیم آن ها را دانلود کرده یا بصورت آنلاین پخش نمایید و در کنار دوستان خود لحضات مفرحی را داشته باشید و به شوخی با آنان پرداخته و با صدای بیسیم برای ترساندن بچه ها  و جلب توجه آنها موجب سرگرمی اطرافیان گردد.

دانلود صدای بیسیم واکی تاکی پلیس ایرانی

دانلود صدای بیسیم واکی تاکی پلیس خارجی

دانلود افکت صدای پلیس خارجی

دانلود افکت صدای بیسیم واکی تاکی