بیسیم واکی تاکی پلیس

بیسیم واکی تاکی پلیس

بیسیم واکی تاکی پرکاربردترین وسیله ارتباطی در دنیای امروز میباشد که یکی از انواع مختلف آن میتوان به بیسیم واکی تاکی پلیس اشاره نموده و برای استفاده نیروهای پلیس‌‌‌ ، امداد و پیشگیری این بیسیم مجاز بوده و در صورت دارا بودن مجوز، مورد استفاده ارگان‌های دولتی و خصوصی قرار می‌گیرد. لازم بذکر است که بیسیم مورد استفاده برای پلیس در ایران اغلب برندهای بیسیم موتورولا MOTOROLA و آیکوم ICOM و هایترا HYTERA میباشد که ارگان ها، سازمان ها، شرکت‌های دولتی و خصوصی میتوانند با مراجعه به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بعنوان تنها مرجع صادر کننده مجوز بیسیم در ایران  نسبت به اخذ مجوز برای استفاده از این بیسیم ها اقدام نمایند.
شایان ذکر است برخی از اشخاص حقوقی و حقیقی بنا به نیاز خود و یا سازمان خود، برای ارتباط بین پرسنل اداری و اجرایی در صدد تهیه و استفاده از بیسیم واکی تاکی در مجموعه خود هستند که میتوانند پس از اخذ مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نسبت به تهیه آن از شرکتهای دارای پروانه عرضه خدمات تجهیزات رادیویی اقدام نمایند و در صورتی که بنا به قوانین موجود در کشور دارای صلاحیت استفاده از بیسیم‌های واکی تاکی حرفه‌ای و اخذ مجوز برای استفاده از آنها نمی باشند، در این راستا قانون گذار بیسیم‌ واکی تاکی مجاز را پیشنهاد کرده است که این اشخاص میتوانند بدون داشتن هیچگونه مجوز خاصی در کلیه اماکن عمومی از این بیسیم‌های واکی تاکی مجاز استفاده نمایند که برای دریافت اطلاعات و مشخصات فنی، فیزیکی و مقایسه انواع بیسیم‌های واکی تاکی مجاز بر روی لینک واکی تاکی مجاز کلیک نمایید.
همچنین میتوانید برای دانلود صدای بیسیم واکی تاکی بر روی لینک دانلود صدای بیسیم واکی تاکی کلیلک نمایید.
بیسیم واکی تاکی پلیس
بیسیم پلیس

مشخصات بیسیم پلیس، بیسیم موتورولا MOTOROLA :

تنوع مدل‌های بیسیم واکی تاکی موتورولا MOTOROLA بسیار زیاد است، اما تعداد اندکی از آنها دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می‌باشند.
لازم به ذکر است که برای استفاده از این بیسیم‌ها نیاز به اخذ از مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میباشد. ضمناً عرضه کننده این تجهیزات نیازمند دارا بودن مجوز خرید و فروش تجهیزات رادیویی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میباشد.

بیسیم پلیس موتورولا ، آیکوم و هایترا دارای باند فرکانسی آنالوگ و دیجیتال میباشد و برای استفاده از آن در شبکه سراسری نیازمند به دستگاه فرستنده مادر دارد. ابعاد و وزن این بیسیم موتورولا بنا به برند و مدل آن متغییر میباشد. از دیگر مشخصات این محصول دارا بودن استانداردهای مختلف IP می‌باشد و دارای امکانات منحصر به فرد از قبیل :  GPS و بلوتوث می‌باشد. یادآور می‌شویم که برخی از این مدل‌ها دارای صفحه نمایش LCD ، کی پد و برخی دیگر فاقد آن هستند.

خواندن
انواع هندزفری بیسیم واکی تاکی (دوفیش)

مشخصات بیسیم واکی تاکی پلیس :

بیسیم دستی و خودرویی پلیس در ایران تنها برای استفاده نیروهای نظامی ، دولتی و کلیه دارندگان مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مجاز است و اگر قصد استفاده از آن را دارید باید از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مجوز های مربوطه اخذ گردد و سپس تنها از دارندگان مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نسبت به تهیه آنها اقدام نمایید.

لازم بذکر است با توجه به تبلیغات غیر قانونی در شبکه های اجتماعی و اینترنت برخی از افراد سودجو نسبت به عرضه برخی از بیسیم های غیرمجاز از قبیل: بیسیم واکی تاکی غیرمجاز موتورولا مدل MT777 , MT888 و همچنین مدلهای مشابه مثل بیسیم واکی تاکی غیرمجاز KENWOOD مدلهای ۳۱۰۷ , ۳۲۰۷ و بیسیم غیرمجاز باوفنگ BAOFENG اقدام نموده اند که با توجه به عدم اطلاع کاربران نسبت به فروش این تجهیزات رادیویی غیرمجاز اقدام مینمایند که قانونگذار نسبت به برخورد قانونی با هر دو طرف خریدار و فروشنده اقدام مینماید و در ذیل به برخی از مدلهای مجاز بیسیم های حرفه ای اشاره میگردد که تنها با داشتن مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میتوان اقدام به تهیه آنها نمود و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر برای مقایسه بیسیم واکی تاکی مجاز و غیر مجاز کلیک نمایید.

انواع بیسیم واکی تاکی مجاز موتورولا MOTOROLA ( نیازمند اخذ مجوز ):

  • بیسیم واکی تاکی موتورولا MOTOROLA GP328
  • بیسیم واکی تاکی موتورولا MOTOROLA GP338
  • بیسیم واکی تاکی موتورولا MOTOROLA DP1400
  • بیسیم واکی تاکی موتورولا MOTOROLA XIR P3688
  • بیسیم واکی تاکی موتورولا MOTOROLA XIR P8668
بیسیم پلیس نیز دارای مدل‌های متنوعی می‌باشد و این دستگاهها نیز دارای باند فرکانسی آنالوگ و دیجیتال  و در فرکانس UHF و VHF است.
این دستگاه برای صنایع نظامی بسیار مورد توجه است و دارای کیفیت خوب و استقامت بالایی بوده که در مدل‌های دستی : ضد انفجار، ضد گاز، معمولی، دریایی و هوایی می‌باشد.
بیسیم واکی تاکی پلیس
بیسیم مجاز پلیس

درباره بیسیم واکی تاکی مجاز :

در صورت نیاز به استفاده از بیسیم و عدم دارا بودن مجوز از سازمان تنظیم مقررات و با توجه به مطالب ذکر شده فوق الذکر پیشنهاد ما به شما خرید بیسیم واکی تاکی مجاز (دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی) می‌باشد. اگر صاحب کسب و کار تولیدی، صنعتی و کارگاهی و حتی خدماتی می‌باشید برای ارتباط بین پرسنل خود می‌توانید از بیسیم‌های واکی تاکی مجاز که دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می‌باشد، استفاده کنید. مشخصات این نوع محصول بسیار کاربردی‌ و راحت‌ می‌باشد.
این بیسیم واکی تاکی مجاز برای صنایع دیگر از جمله انبارها، معادن و پروژه‌های عمرانی و ساختمانی کاربرد دارد.
از دیگر کاربردهای آن میتوان به معاونت های پرسنلی از جمله خدماتی و حفاظتی و مراقبتی در کارخانجات، شرکت ها و مراکز اداری و تجاری اشاره نمود.
وزن این نوع بیسیم بسیار کم و به آسانی قابل حمل است. این محصول قابل ارسال به سراسر نقاط کشور است.
از دیگر لوازم جانبی محصول بیسیم واکی تاکی مجاز می‌توان به هندزفری بادیگاردی در مدلهای :  بادیگاردی ، خلبانی ، مشتی ، حلزونی ، شلنگی ، VOX ، حنجره ای  و … اشاره کرد.
یکی از نیازهای شما که در این محصول به آن پاسخ داده شده است، قابلیت کدگذاری برای جلوگیری از شنود و یا توانایی خصوصی کردن مکالمه می‌باشد.
می‌توانید مشخصات دقیق‌تر محصولات را از سایت ما مطالعه نموده و در صورت تمایل به خرید اینترنتی بیسیم واکی تاکی مجاز و مورد نظر خود به فروشگاه اینترنتی مراجعه نمائید.
خواندن
معرفی 6 مدل بیسیم واکی تاکی پرفروش بازار