خرید و قیمت بیسیم واکی تاکی شارژی + ۳ مدل

در این مقاله به معرفی ۳ مدل از بیسیم واکی تاکی شارژی که دارای باطری لیتیومی Li-ion با قابلیت شارژ با پایه شارژر رومیزی و کابل USB را دارا می باشند می پردازیم که دارای کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای می باشند و از برد مناسبی برخوردار می باشند.

بیسیم واکی تاکی شارژی موتوکام MOTOCOM MC444

بیسیم موتوکام مدل MC444 اولین مدل از برند موتوکام است که با داشتن مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به بازار عرضه شده است. بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC444 دارای یک باطری شارژی لیتیومی Li-ion با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی‌آمپر می باشد که می‌توان آن را از طریق پایه شارژر رومیزی یا کابل اندرویدی Port USB Android شارژ کرد. این ویژگی این امکان را می‌دهد که در مکان‌هایی که امکان دسترسی به برق شهری محدود است، دستگاه خود را از طریق پاوربانک یا شارژر فندکی خودرو شارژ کنند.

بیسیم واکی تاکی شارژی موتوکام MOTOCOM MC555

دومین بیسیم واکی تاکی شارژی که قصد معرفی آن را داریم، بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC555 می باشد که از یک باطری لیتیومی با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی‌آمپر استفاده می‌کند که می‌توان آن را از طریق پایه شارژر رومیزی یا کابل اندرویدی Port USB Android شارژ کرد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه بیسیم ، قابلیت شارژ مستقل باطری آن بوده و نیازی به دستگاه برای شارژ ندارد.

خواندن
معرفی انواع بیسیم واکی تاکی مجاز TB LPD

رنگ قابل عرضه برای مدل MC555 مشکی بوده و با ابعاد کوچکتر و آنتن کوتاه‌تر نسبت به دیگر بیسیم‌ها، به خوبی قابل استفاده و نگهداری در دستان می‌باشد و به عبارتی دیگر، یک بیسیم کارآمد و شیک محسوب می‌شود.

خرید و قیمت بیسیم واکی تاکی شارژی
خرید و قیمت بیسیم واکی تاکی شارژی

بیسیم واکی تاکی شارژی موتوکام MOTOCOM MC666

سومین مدل بیسیم واکی تاکی شارژی، بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC666 می باشد که با طراحی خاص و تنوع رنگی فراوان، با ۵ رنگ مختلف از جمله قرمز، نارنجی، سبز، زرد و مشکی به بازار عرضه شده است. این مدل از باطری لیتیومی با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی‌آمپر استفاده می‌کند که امکان شارژ باطری آن از طریق پورت USB میسر بوده و همچنین، به جز امکان شارژ از طریق پایه شارژر رومیزی، این دستگاه را می‌توان با استفاده از شارژر اندرویدی، پاوربانک و شارژر فندکی درون خودرو شارژ کرد که در شرایط ضروری بسیار کارآمد خواهد بود.

بیسیم واکی تاکی MOTOCOM MC666 قادر به پشتیبانی از ۱۶ کانال در باند فرکانسی UHF است و امکان مچ شدن با سایر مدل‌های بیسیم واکی تاکی موتوکام را دارد.

خواندن
نکات مهم در خرید و نگهداری بیسیم واکی تاکی

خرید و قیمت بیسیم واکی تاکی شارژی

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه شرایط فروش و قیمت بیسیم واکی تاکی شارژی بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM مدل‌های MC444، MC555 و MC666 لطفاً با شماره ۰۲۱۶۶۳۸۴۰۲۲ تماس حاصل فرمایید.