قیمت و خرید بیسیم واکی تاکی کوچک
خرید و قیمت بیسیم واکی تاکی کوچک

خرید و قیمت بیسیم واکی تاکی کوچک

قدمت استفاده از بیسیم واکی تاکی بصورت فراگیر، از جنگ جهانی دوم تا به امروز می باشد. در سال های اخیر و پیشرفت تکنولوژی، بیسیم واکی تاکی هم دستخوش تغییرات و پیشرفت هایی بوده است بطوریکه اندازه آن از یک کوله پشتی به کوچکتر از یک کف دست رسیده است. امروزه زیبایی و کوچکی بیسیم واکی تاکی از گذشته بیشتر مورد توجه طراحان بیسیم های واکی تاکی بوده زیرا باعث بهتر قرار گرفتن دستگاه بیسیم در درون دست شده و در ساعات طولانی استفاده از آن، موجب خستگی دست نمی گردد.

بیسیم واکی تاکی

در تعریف بیسیم واکی تاکی باید ذکر نمود که دستگاه پرتابل و قابل حملی بوده که در اصلاح به آن رادیو دوطرفه گفته می شود و امواج رادیویی را دریافت و ارسال می نماید. اولین نسل از واکی تاکی، بقدری بزرگ بود که برای حمل آن حتماً نیاز به کوله پشتی بود.
 بیسیم های واکی تاکی امروزی، حتی از یک تلفن همراه هم کوچک تر بوده و کار کردن با آن ها هم آنقدر ساده است که حتی یک کودک توانایی کار با بیسیم واکی تاکی را دارد.

بیسیم واکی تاکی کوچک

در دنیای تکنولوژی و پیشرفته امروز، دستگاه ها و دیوایس های گوناگونی وجود دارند و این تنوع در محصولات الکترونیکی، بیسیم واکی تاکی هم شامل می شود. بیسیم واکی تاکی در انواع مدل ها روانه بازار می گردند که هر کدام امکانات و آپشن های کاربردی متفاوتی با یکدیگر دارند. بطور مثال یه دستگاه بیسیم واکی تاکی اندرویدی بوده و دیگری بیسیم واکی تاکی سیم کارت خور و حتی سلایق افراد به نحوی با یکدیگر متفاوت است که بعضی افراد بیسیم واکی تاکی رنگی می پسندند. اما کارکرد اصلی بیسیم واکی تاکی، ارسال و دریافت سیگنال، و مخابره کردن پیام با بالاترین کیفیت و وضوح می باشد که در هنگام خرید بیسیم واکی تاکی باید به آن توجه داشت. در مقاله ۱۰ نکته مهم در خرید بیسیم واکی تاکی بیشتر در این رابطه، توضیح داده ایم که می تواند به آن رجوع نمایید. می توان گفت از جمله مشخصه های یک دیوایس الکترونیکی پرتابل نظیر بیسیم واکی تاکی، كوچکی و به اصطلاح عامیانه، خوش دست بودن آن است که آن را از دیگر مدل های بیسیم واکی تاکی متمایز می سازد. ولی باید به این نکته توجه داشته باشید که فقط صرفا کوچکی دستگاه بیسیم حائز اهمیت نبوده و باید به کیفیت ساخت و امکانات آن هم توجه داشت. در ادامه با یکی از بهترین مدل های بیسیم واکی تاکی کوچک در بازار با نام بیسیم واکی تاکی طنین Tanin GP23 بیشتر آشنا می شویم.
بیسیم واکی تاکی کوچک
بیسیم واکی تاکی کوچک

بیسیم واکی تاکی طنین Tanin GP23

بیسیم واکی تاکی طنین مدل Tanin GP23 جز کوچک ترین مدل های بیسیم واکی تاکی مجاز در ایران بوده که در عین کوچکی، مقاوم ترین بیسیم واکی تاکی مجاز در ایران می باشد که دارای استاندارد حافظتی IP بوده که در برابر ضربه، گرد و غبار و رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. از امکانات منحصر به فرد آن می توان به صفحه نمایش LED پنهان (SEVEN SEGMENT) اشاره داشت. بیسیم واکی تاکی طنین Tanin GP23 دارای دیگر آپشن ها نظیر باطری لیتیومی LI-ion با قابلیت شارژ با پایه شارژر رومیزی و توسط کابل Port USB OTG که امکان شارژ باطری بیسیم واکی تاکی را با پاور بانک و فندکی خودرو میسر می نماید. طراحی بی سیم طنین GP23 به نحوی می باشد که ارگونومی دست در آن رعایت شده و به خوبی در درون دست جای می گیرد. در زیر بصورت خلاصه امکانات و مشخصات فنی و فیزیکی منحصر بفرد این محصول را مشاهده می نمایید :

فیلم معرفی بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP23

قیمت و خرید بیسیم واکی تاکی کوچک

Ott اولین مرکز خرید و فروش بیسیم واکی تاکی در تهران می باشد و بزرگترین عرضه کننده انواع مدل های بیسیم واکی تاکی در ایران بوده که دارای پروانه ورود و فروش انواع بیسیم واکی تاکی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می باشد. جهت خرید اینترنتی بیسیم واکی تاکی کوچک، به بخش فروشگاه اینترنتی مراجعه نموده و از قیمت و شرایط فروش آن مطلع شوید. شایان ذکر است فروشگاه اینترنتی Ott دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده که می توانید با اطمینان دستگاه مورد نظرتان را توسط درگاه امن بانک ملت خریداری نمایید.
خواندن
آموزش استفاده از بیسیم واکی تاکی