بیسیم واکی تاکی سیم کارت خور

بیسیم واکی تاکی سیم کارت خور

بیسیم واکی تاکی سیم کارت خور نسخه ارتقا یافته واکی تاکی معمولی با ویژگی های خارق العاده برای برقراری ارتباط آسان و سریع است. این نوع واکی تاکی ها دارای امکان اتصال سیم کارت هستند و مانند یک گوشی هوشمند معمولی رفتار میکنند و از بستر اینترنتی سیم کارت ، برای ارسال پیام صوتی استفاده میکنند.

بیسیم واکی تاکی سیم کارت خور با استفاده از تلفن همراه در هر محدوده ای کار میکند این فناوری گاهی اوقات با عنوان iPTT (internet push to talk) شناخته میشود. محدوده (برد) آن بطور بالقوه هر فاصله ای است که دوست دارید، تا مکانی که پوشش تلفن همراه (همراه اول ، ایرانسل ، رایتل و …) یا آنتن های مخابراتی وجود داشته باشد و در شهرها و صنایع و بیمارستان ها و … نیز مفید است.

تفاوت بیسیم واکی تاکی معمولی با بیسیم واکی تاکی سیم کارت خور

بیسیم واکی تاکی سیمکارت خور جدیدترین دستگاهی است که از نظر برد با دستگاه های واکی تاکی معمولی متفاوت است. بیسیم های واکی تاکی بدون سیم کارت یا معمولی میتوانند در مناطق دور افتاده که سیگنال های تلفن همراه یا وای فای وجود ندارد کار کنند، در حالی که بیسیم های واکی تاکی سیمکارت خور با وجود اینکه امکان ارتباط در فواصل نامحدود را فراهم میکند در صورت نبود پوشش آنتن تلفن همراه قابل استفاده نمیباشد.

خواندن
10 خصوصیت برتر بیسیم واکی تاکی مجاز

مکالمه آسان و رایگان بدون هیچ گونه هزینه جانبی و بدون دردسر هایی از قبیل عدم آنتن دهی ، مکس (DELAY) و … از امکانات بیسیم واکی تاکی معمولی میباشد.

بیسیم واکی تاکی تاکپاد Talkpod از واکی تاکی های سیم کارت خور ((LTE: long term evolution بوده و در انواع مدل های Talkpod N50 , N55 , N58 , D57 , … میباشد که در صورت دارا بودن مجوز تاییدیه نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با رعایت ضوابط مربوطه میتوان نسبت به تهیه و استفاده از آن از شرکتهای دارای مجوز خرید و فروش تجهیزات رادیویی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اقدام نمود.

معرفی انواع بیسیم واکی تاکی مجاز

Ott  اولین و بزرگترین عرضه کننده رسمی انواع برند و مدل های بیسیم واکی تاکی مجاز در ایران و دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و ارائه دهنده تعمیر بیسیم واکی تاکی ، لوازم جانبی و انواع هندزفری بیسیم واکی تاکی به سراسر کشور میباشد تهیه و استفاده از این واکی تاکی های مجاز برای عموم آزاد است.انواع بیسیم های واکی تاکی مجاز عبارتند از :

  • بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP23 , Tanin GP900
  • بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM MC444 , MC555 , MC666
  • بیسیم واکی تاکی مجاز تی بی – ال پی دی TB LPD320 , LPD328
  • بیسیم واکی تاکی مجاز کاوش KAVOSH T816
  • بیسیم واکی تاکی مجاز صبا SABA SFK-i1
  • بیسیم واکی تاکی مجاز استارکام STARCOM PRO
خواندن
راهنمای انتخاب بهترین بیسیم واکی تاکی

بیسیم های واکی تاکی مجاز فوق الذکر با توجه به برند و مدل، دارای امکانات و آپشن های متفاوتی از قبیل: داشتن صفحه نمایش (LCD) ، داشتن استاندارد IP (مقاومت در برابر گردوغبار، ضربه و رطوبت) ، باتری لیتیومی Li-ion ، سیستم کدگذاری ضد شنود ، امکان شارژ ثانویه (برخی مدلها) ، چراغ قوه ، رادیو موج FM و … میباشند.

میتوانید برای رویت مشخصات فنی و فیزیکی و مقایسه انواع بیسیم واکی تاکی مجاز و خرید اینترنتی بیسیم واکی تاکی به فروشگاه اینترنتی Ott مراجعه نمایید یا برای مشاوره با کارشناسان فنی دفترمرکزی Ott به شماره زیر تماس حاصل فرمایید.