کاربرد بیسیم واکی تاکی در بیمارستان ها و مراکز درمانی

کاربرد بیسیم واکی تاکی در بیمارستان ها و مراکز درمانی

برقراری ارتباط سریع در بعضی از مشاغل حساس بوده و می تواند به نجات جان افراد بی انجامد. بیسیم واکی تاکی دستگاهی می باشد که ارتباط سریع و آنی را میسر می سازد. بیمارستانها و مراکز درمانی به جهت حیاتی بودن ارتباط سریع بین پرستاران و پزشکان، از بیسیم واکی تاکی جهت برقراری سریع استفاده می نمایند.

ویژگی های بیسیم واکی تاکی بیمارستان ها و مراکز درمانی :

امکان درج کد ضد شنود

یکی از مهم ترین ویژگی های بیسیم واکی تاکی بیمارستانها و مراکز درمانی، نحوه برقراری ارتباط بین پرسنل می باشد که با برنامه ریزی دستگاههای بیسیم می توان آن را برای مدیر بیمارستان، پرستاران و پزشکان کدگذاری نمود. به وسیله کدهای ضد شنود می توان مکالمات افراد را خصوصی کرد. به طور مثال اگر مدیریت قصد ارتباط بین فردی را داشته باشد و نخواهد مکالمات آن به صورت عمومی توسط بیسیم های مجاور شنود شود، با بهره گیری از کد های ضد شنود می تواند مکالمات خود را خصوصی و محرمانه نماید که این امکان از قابلیت های بیسیم واکی تاکی مجاز می باشد.

برد بیسیم واکی تاکی بیمارستان ها

می توان گفت از مهم ترین مواردی که بیسیم واکی تاکی جهت استفاده در بیمارستانها و مراکز درمانی، باید مورد توجه قرار گیرد، برد آن می باشد. برد بیسیم واکی تاکی بسته به موانع شهری پستی و بلندی، نویز و شرایط محیطی متغیر می‌باشد. بیسیمهای واکی تاکی مجاز دارای برد ۱۵۰۰ متر می باشند که برد مناسبی جهت استفاده در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی می باشد.

بیسیم واکی تاکی پزشکان بیمارستان
بیسیم واکی تاکی پزشکان بیمارستان

امکانات کاربردی بیسیم بیمارستان

بصورت کلی امکانات و آپشن های بیسیم واکی تاکی متعدد می باشد که در زیر به تعدادی این آپشن ها می پردازیم :

  • مجاز بودن بیسیم واکی تاکی
  • کیفیت بالای بدنه و قطعات الکترونیکی دستگاه بیسیم
  • صدای واضح و شفاف
  • ظاهر زیبا و طراحی ارگونومی
  • گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر
  • سیستم کدگذاری ضد شنود جهت خصوصی کردن مکالمات
  • امکان تنظیم میزان بلندی صدای دستگاه
  • باتری لیتیومی (Li-ion) با توان و ظرفیت بالا و دارا بودن سیستم Battery Saver
  • رادیو موج FM
  • صفحه نمایش LCD و LED
  • دارای پورت Port USB Android
  • دارا بودن شارژر رومیزی یا استند رومیزی
  • استاندارد IP (مقاوم در برابر گرد و خاک، ضربه و رطوبت)
  • آنتن بلند و منعطف
خواندن
برندهای تولید بیسیم

رعایت پروتوکل های بهداشتی جهت جلوگیری از سرایت ویروس کرونا (Covid-19)

امروزه با اپیدمی ویروس کرونا (Covid-19) رعایت فاصله اجتماعی با بیسیم واکی تاکی از مهمترین پروتکل های بهداشتی جهت عدم سرایت این ویروس خطرناک بین پرسنل بیمارستان می باشد. بیسیم واکی تاکی جزء بهترین دستگاه های ارتباطی جمعی بین گروه ها شرکت ها و علی الخصوص بیمارستان ها و مراکز درمانی می باشد. استفاده از بیسیم واکی تاکی در بیمارستان ها و مراکز درمانی باعث میشود که ارتباط و مکالمات پزشکان، پرستاران و پرسنل خدماتی، از راه دورتر انجام پذیرد و در نتیجه انتقال و سرایت ویروس کرونا به حداقل برسد.

الزامات بیسیم واکی تاکی

مجازات بیسیم های غیرمجاز سنگین می باشد و کلیه بیسیمهای واکی تاکی مورد استفاده در مشاغل مختلف از جمله بیمارستانها و مراکز درمانی باید از نوع مجاز باشد زیرا استفاده از بیسیم های غیرمجاز و بدون مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به دلیل ایجاد اختلال در فرکانس رادیویی کشور ممنوع می باشد و خرید و استفاده از آن جرم بوده و در صورت رویت مأموران مربوطه، شامل ضبط دستگاه، جزای نقدی مطابق ۶۰ برابر قیمت بیسیم و همچنین منجر به حبس فرد استفاده کننده از بیسیم غیر مجاز خواهد انجامید.

خواندن
بیسیم واکی تاکی چطور کار میکند؟
بیسیم بیمارستان
بیسیم بیمارستان

گارانتی و خدمات پس از فروش

انواع مختلف برند های بیسیم واکی تاکی مجاز دارای گارانتی شرکتی و خدمات پس از فروش معتبر می باشند. نکته بسیار مهمی که در اینجا باید ذکر نماییم این می باشد که حتماً قبل از خرید بیسیم، از مجاز بودن آن مطمئن شوید زیرا دستگاه های بیسیم غیر مجاز دارای هیچگونه گارانتی و خدمات پس از فروش نمی باشند و چنانچه از این نوع بیسیم ها خرید نمایید در صورت بروز هر مشکل برای دستگاه، شرکت یا گارانتی برای این نوع دستگاه ها در ایران وجود ندارد و استفاده کننده از آن مجبور به دور انداختن آن خواهد گردید.

خرید، فروش و قیمت بیسیم واکی تاکی بیمارستان و مراکز درمانی

قبل از خرید بیسیم واکی تاکی حتماً به این نکته توجه داشته باشید که از شرکتی خرید خود را انجام دهید که دارای مجوز لازم از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جهت فروش بیسیم واکی تاکی مجاز نیز باشد.

Ott با ۲۵ سال سابقه دارای پروانه ورود، خرید و فروش بیسیم، واکی تاکی مجاز و تجهیزات رادیویی، اولین و تنها تامین و عرضه کننده رسمی انواع برند بیسیم و واکی تاکی مجاز و تجهیزات جانبی در ایران بوده و همچنین ارائه دهنده و فروش انواع لوازم جانبی واکی تاکی مجاز مانند هندزفری بادیگاردی، باطری، قاب و … می باشد.

جهت خرید اینترنتی بیسیم به فروشگاه آنلاین بیسیم مجاز مراجعه فرمایید. قیمت انواع بیسیم بسته به برند و امکانات دستگاه بیسیم متغیر بوده و در فروشگاه آنلاین بیسیم واکی تاکی مجاز قابل رویت می باشد