رعایت فاصله اجتماعی با بیسیم واکی تاکی

رعایت فاصله اجتماعی با بیسیم واکی تاکی

با همه گیری ویروس کرونا covid-19 و خطرات آن، رعایت فاصله اجتماعی در این روز ها از اولویت ها می باشد. امروزه دولت های کشورهای پیشرفته مردم را در استفاده از بیسیم واکی تاکی ترغیب می کنند چرا که باعث حفظ فاصله اجتماعی در محل کار می‌شود. استفاده از بیسیم واکی تاکی یک روش مقرون به صرفه جهت ارتباط با همکارانی می باشد که فاصله آن ها تقریباً دور می باشد. استفاده از بیسیم واکی تاکی موجب می شود که ملاقات حضوری به حداقل برسد. استفاده از بیسیم واکی تاکی باعث شود کارمندان در خطر ابتلا به ویروس کرونا قرار نگیرند و همچنین به صورت منظم و بدون محدودیت با هم در ارتباط باشند.

رعایت پروتکل های بهداشتی جهت مقابله با ویروس کرونا COVID-19

از آنجایی که بیسیم واکی تاکی مجاز از بهترین دستگاه های ارتباطی بین تمامی اشخاص ، گروه ها و پرسنل شرکت ها و کارخانجات می باشد و استفاده از آن بسیار ساده بوده و جهت بکارگیری آن، به فرستنده مادر و هیچ گونه تجهیزات جانبی از جمله آنتن ،دکل و سانترال و فرستنده مادر نیازی نخواهد بود.

کلیه سازمانهای دولتی و خصوصی، بیمارستان ها، تشریفات مجالس، کارگاه های تولیدی، تورهای تفریحی، اشخاص حقوقی و حقیقی، جهت استفاده از بیسیم واکی تاکی مجاز احتیاج به اخذ هیچ گونه مجوزی ندارد از همین جهت استفاده از آن جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا بسیار موثر می باشد.

خواندن
چرا استفاده از بیسیم واکی تاکی مجاز مفید است؟

شما می توانید با استفاده از بیسیم واکی تاکی مجاز و ملزم کردن کارمندان خود به استفاده از آن از سلامت کارمندان و تجارت خود محافظت کرده و خطرات ناشی از ویروس کرونا را به حداقل برسانید.

رعایت فاصله اجتماعی با واکی تاکی
رعایت فاصله اجتماعی با واکی تاکی

انواع بیسیم مجاز

شما به عنوان یک مدیر عامل و مسئول باید قبل از خرید بیسیم واکی تاکی مجاز از انواع آن آگاه باشید.

به صورت کلی بیسیم مجاز به دو دسته حرفه ای  و مجاز تقسیم بندی می شوند.

بیسیم واکی تاکی مجاز

بیسیم واکی تاکی مجاز که به آن در اصطلاح واکی تاکی  گفته می شود دارای برد اسمی در حدود  ۱ الی ۲ کیلومتر می باشد. قدرت این نوع بی سیم ها در حدود نیم وات بوده  و در فرکانس UHF عمل می کنند.

بیسیم واکی تاکی مجاز دارای کارت گارانتی و خدمات پس از فروش و باعث تداخل در سیستم ها و بیسیم های سازمانی نمی شود.

بیسیم واکی تاکی مجاز حرفه ای

نوع دیگری از بیسیم واکی تاکی مجاز وجود دارد که به آن بیسیم حرفه ای می گویند که مورد استفاده در پلیس، آتش نشانی و شهرداری و ارگانهای دولت و نظامی می باشد. استفاده از این نوع بیسیم نیازمند اخذ مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می باشد.

مقابله با ویروس کرونا با بیسیم واکی تاکی
مقابله با ویروس کرونا با بیسیم واکی تاکی

طریقه صحیح ضد عفونی کردن دستگاه بیسیم واکی تاکی

با گسترش ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، موضوع ضد عفونی کردن لوازم یا دستگاه‌های الکترونیکی که با آنها زیاد کار می‌کنیم در اولویت‌ قرار دارد. از جمله این دستگاه های الکترونیکی که دستان و صورت ما با آن در تماس است، بیسیم واکی تاکی مجاز میباشد که باید به صورت صحیح تمیز و ضدعفونی گردد در غیر این صورت باعث خرابی دستگاه می‌شود.

خواندن
نکات مهم در مورد باتری بیسیم واکی تاکی و مراقبت از آن

بیسیم واکی تاکی، دستگاه الکترونیکی بسیار حساس بوده که باید اصول نگهداری از آن را رعایت نمود. با در نظر گرفتن هزینه های تعمیر بیسیم واکی تاکی باید در نگهداری بیسیم دقت های لازم را به عمل آوریم و از آن آن، خود مراقبت کنیم در غیر این صورت مجبور خواهیم شد بیسیم واکی تاکی را به دست تعمیرکاران بسپاریم.

برای در یافت اطلاعات بیشتر در خصوص تعمیر و لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی کلیک نمایید.

ورود آب به داخل دستگاه بی سیم باعث خرابی مدارهای الکترونیکی دستگاه خواهد شد و جهت ضدعفونی بی سیم باید از پنبه آغشته شده به الکل کم استفاده نمود و از اسپری آب و الکل به صورت مستقیم به روی بیسیم واکی تاکی جلوگیری شود زیرا این امر باعث ورود مایعات به درون دستگاه بیسیم شده و به علت حرارت درون بیسیم واکی تاکی می تواند تبدیل به بخار شده و در نهایت منجر به خرابی و در مواردی انفجار دستگاه بیسیم گردد.