معرفی بیسیم واکی تاکی مجاز کاوش KAVOSH T816

معرفی بیسیم واکی تاکی مجاز کاوش KAVOSH T816

Ott عرضه کننده برترین و با کیفیت ترین بیسیم و واکی تاکی مجاز و تجهیزات رادیویی و مخابراتی در ایران و دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میباشد .

Ott ارائه دهنده انواع بیسیم و واکی تاکی مجاز دارای گارانتی و خدمات پس از فروش ، تعمیرات و لوازم جانبی و انواع مختلف هندزفری بادیگاردی بیسیم و واکی تاکی است .

بیسیم واکی تاکی مجاز کاوش KAVOSH T186 :

بیسیم واکی تاکی مجاز کاوش KAVOSH T816 دارای سه رنگ سبز ، زرد و سرمه ای میباشد که دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میباشد و تهیه و استفاده از این مدل واکی تاکی برای عموم آزاد میباشد که در ذیل مشخصات فنی و فیزیکی بیسیم واکی تاکی مجاز کاوش KAVOSH T816 شرح داده شده است .

%D8%A8%D9%8A%D8%B3%D9%8A%D9%85 %D9%88%D8%A7%DA%A9%DB%8C %D8%AA%D8%A7%DA%A9%DB%8C %DA%A9%D8%A7%D9%88%D8%B4 KAVOSH T816 - معرفی بیسیم واکی تاکی مجاز کاوش KAVOSH T816

بیسیم واکی تاکی کاوش مدل T816 :

بیسیم واکی تاکی کاوش KAVOSH T816 ( ساخت ایران ) دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بهمراه کارت حمل و کارت گارانتی میباشد. از دیگر امکانات بیسیم واکی تاکی دارای ۳۵ کانال و باطری لیتیومی با ظرفیت ۱۶۰۰ میلی آمپر با قابلیت شارژ توسط پایه شارژر رومیزی و دارا بودن صفحه نمایش LCD است. دستگاه بیسیم واکی تاکی مجهز به چراغ قوه و رادیو است. دارای استاندارد IP53 و وزن دستگاه بهمراه باطری آن ۱۳۶ گرم میباشد.

خواندن
چرا بیسیم واکی تاکی مجاز

خواهشمند است جهت سفارش ، خرید ، لوازم جانبی ، تعمیر و خدمات پس از فروش ، مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر و تخصصی ، با کارشناسان فنی دفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید و یا به فروشگاه اینترنتی www.ott.ir بزرگترین عرضه کننده بیسیم واکی تاکی مجاز در ایران ، مراجعه فرمایید.
خط ویژه ۶۶۳۸۴۰۲۲-۰۲۱