بهترین بیسیم واکی تاکی

بهترین بیسیم واکی تاکی

برای معرفی بهترین بیسیم واکی تاکی، مهمترین نکات حائز اهمیت، ویژگی و امکانات مختلف یک دستگاه بیسیم واکی تاکی را شامل میشود که البته فاکتور، قیمت بیسیم مجاز را نباید فراموش کرد در این راستا برای مقایسه مشخصات فنی و فیزیکی انواع بیسیم واکی تاکی مجاز از وب سایت Ott بزرگترین عرضه کننده بیسیم و واکی تاکی مجاز در ایران بازدید نمایید.

بهترین بیسیم واکی تاکی
بهترین بیسیم واکی تاکی Tanin GP23

در زیر برخی از مهمترین ویژگی ها و مشخصات فنی و فیزیکی برای مقایسه انواع بیسیم واکی تاکی بیان گردیده است :

  • مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی :

کلیه بیسیم های واکی تاکی مجاز در ایران باید دارای مجوز تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باشند در غیراینصورت استفاده از آنها ممنوع میباشد.

  • گارانتی و خدمات پس از فروش :

تمامی بیسیم های واکی تاکی مجاز در ایران بنا به نوع برند دارای ضمانت و خدمات پس از فروش میباشند.

  • برد اسمی و مفید دستگاه بیسیم واکی تاکی مجاز :

برد دستگاه بیسیم واکی تاکی رابطه مستقیم با شرایط محیطی دارد و به دو صورت برد اسمی که در شرایط استاندارد گفته میشود و دیگری برد مفید که در شرایط بهره بردار آزمایش میگردد که بستگی به موانع ، شرایط محیطی ، نویز و حتی تداخل امواج مکان مورد استفاده در آن نقش بسیار مهمی را دارند .

  • ابعاد و وزن دستگاه بیسیم واکی تاکی :

با توجه به تنوع بسیار زیاد دستگاه های بیسیم واکی تاکی بنا به امکانات و آپشن های مختلف این دستگاه دارای ابعاد و وزن مختلف میباشند و لازم بذکر است هر چقدر تکنولوژی بکار رفته در آن بروز تر باشد دارای امکانات بیشتر از قبیل استاندارد های جهانی بالاتر و یا ظرفیت باطری بیشتر و یا آپشن های حرفه ای تر از قبیل صفخه نمایش و دسترسی به منوهای دستگاه را میتوان نام برد .

  • ظرفیت و نوع باطری دستگاه بیسیم واکی تاکی :
خواندن
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ( جدول تخصیص فرکانس UHF )

با توجه به پیشرفت روزانه تکنولوژی و استفاده از ابزارهای ارتباطی نیاز به منبع انرژی بهتر و قویتر به وفور احساس میگردد فلذا استفاده از باطری های نسل جدید لیتیومی با ظرفیت، دوام و طول عمر بیشتر  بجای باطری های قدیمی سیلیکونی یکی از مهمترین این آیتم ها میباشد.

باید توجه داشت که باطری های لیتیومی نسل جدید نسبت به باطری های سیلیکونی قدیمی نه تنها دارای بازده و طول عمر بیشتر هستند بلکه دارای ابعاد و وزن کمتری نیز میباشند .

بیسیم واکی تاکی LPD 328
بهترین بیسیم واکی تاکی LPD 328 در ایران
  • صفحه نمایش بیسیم واکی تاکی :

بیسیم های واکی تاکی کلا به دو دسته دارای صفحه نمایش و فاقد صفحه نمایش تقسیم میگردند که این امر نیز در برخی از دستگاه ها با توجه به نوع صفحه نمایش و امکانات دستگاه بیسیم واکی تاکی ویژگی های منحصر بفردی را برای بهره بردار از بیسیم واکی تاکی به ارمغان میآورد که میتوان از آنها به شرح ذیل نام برد :

  • آگاهی از میزان شارژ باقیمانده دستگاه بیسیم واکی تاکی
  • دسترسی به کد های ضد شنود و آگاهی از آنها و همچنین امکان تغییر آنها
  • دسترسی به منوها و آپشن های پیش فرض دستگاه بیسیم واکی تاکی
  • تنظیمات اختصاصی دستگاه بیسیم از قبیل میزان حساسیت دریافت و ارسال فرکانس و …
  • فعال یا غیر فعال نمودن صدای بیپ قبل و بعد از مکالمه
  • تنظیم برخی از امکانات منحصر بفرد دستگاه بیسیم واکی تاکی
  • قابلیت شارژ بیسیم واکی تاکی :
خواندن
خرید ، فروش بیسیم واکی تاکی مجاز

تمامی بیسیم های واکی تاکی توسط پایه شارژر خود قابلیت شارژ دارند با این تفاوت که در برخی آنها شرایط شارژ ثانویه دستگاه با توجه به قابلیت منحصر بفرد آن دستگاه بصورت های دیگر از قبیل : شارژ دستگاه از طریق اتصال به هر Port USB همانند پاور بانک ، کامپیوتر و ختی شارژر فندکی خودرو میسر میباشد و در برخی از دستگاهها بعلت وجود درگاه شارژ بصورت انحصاری بر روی بدنه باطری امکان شارژ بصورت مستقل از دستگاه نیز میسر میباشد .

  • تجهیزات جانبی :

برخی از دستگاههای بیسیم واکی تاکی مجاز مجهز به رادیو موج اف ام FM و برخی دیگر نیز دارای چراغ قوه میباشند .

بهترین بیسیم واکی تاکی مجاز
بهترین بیسیم واکی تاکی Tanin GP-89

خواهشمند است جهت سفارش ، خرید ، لوازم جانبی ، تعمیر و خدمات پس از فروش ، مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر و تخصصی در رابطه با بیسیم واکی تاکی مجاز ، با کارشناسان فنی دفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید.
خط ویژه ۶۶۳۸۴۰۲۲-۰۲۱