بیسیم واکی تاکی برد بالا

بیسیم واکی تاکی برد بالا

بیسیم برد بالا برای کاربردهای مختلف و بنا به تعریف کاربر از میزان برد، برد بیسیم واکی تاکی معانی مختلفی پیدا میکند و معمولا واحد سنجش برد بیسیم واکی تاکی در حالت استاندارد، متر میباشد. به گونه ای که عوامل بسیار مختلفی در برد بیسیم واکی تاکی موثر میباشد که در این مقاله به بررسی برخی از آنها میپردازیم :

مهمترین عامل برای بررسی برد بیسیم واکی تاکی این است که این مقایسه برای ( برد اسمی / برد مفید ) صورت میگیرد بنحوی که برد اسمی با شرایط ایده آل سنجیده میشود و برد مفید در شرایط محیط بهره بردار، اندازه گیری میگردد. بصورت خلاصه برد بیسیم واکی تاکی رابطه مستقیم با شرایط محیطی دارد.

بیسیم واکی تاکی مجاز برد بالا طنین Tanin GP23
بیسیم واکی تاکی برد بالا طنین Tanin GP23
  • توان خروجی دستگاه بیسیم واکی تاکی :

بیسیم واکی تاکی یا همان بیسیم دستی بنا به برند و مدل دارای توان خروجی های مختلفی هستند که واحد سنجش آن وات میباشد که در مورد دستگاه های زیر یک وات از واحد سنجش میلی وات استفاده میگردد و بدیهی است هر چقدر توان خروجی دستگاه بیشتر باشد قدرت ارسال فرکانس بالاتری داشته و از نظر بهره بردار داری برد بیشتری خواهد بود.

  • موانع و شرایط محیطی :
خواندن
کاربردهای مفید بیسیم

برد بیسیم واکی تاکی در صورت وجود موانع مختلف بین دستگاه ارسال کننده فرکانس و گیرنده یا گیرندگان آن متغییر میباشد و هر چقدر این موانع برای امواج رادیویی ( فرکانس دستگاه ) صعب العبورتر باشد میزان برد دستگاه بیسیم واکی تاکی کاهش می یابد.
بعنوان مثال برد دستگاه در محیط خارج از شهر و در یک فضای باز و بدون پستی و بلندی و یا موانع به حداکثر خود خواهد رسید و حال هر چقدر این موانع بزرگتر و بیشتر شوند، میزان برد دستگاه بیسیم واکی تاکی کاهش پیدا میکند.

  • میزان نویز و تداخل امواج رادیویی در محیط بهره برداری :

برد بیسیم واکی تاکی در محیط های دارای امواج رادیویی کاهش میابد به گونه ای که در محدوده خارج شهر بعلت کاهش تداخل امواج رادیویی برد بیسیم واکی تاکی به برد اسمی دستگاه نزدیک میگردد.

بیسیم واکی تاکی با برد بالا LPD328
بیسیم واکی تاکی برد بالا LPD328 در ایران
  • فرکانس مورد استفاده ( UHF , VHF ) :

فرکانس مجاز بیسیم واکی تاکی مجاز در ایران ۴۳۳ الی ۴۳۳.۵ مگاهرتز در باند فرکانس UHF میباشد بنحوی که در این نیم مگا هرتز ۳۵ کانال تعبیه گردیده است که بهره برداران میتوانند برای ارتباط بین بیسیم واکی تاکی خود از آنها استفاده نمایند و دیگر بازه های فرکانسی در باند فرکانسی UHF , VHF نیازمند است اخذ مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میباشد.

  • ارتفاع آنتن بیسیم واکی تاکی :
خواندن
واکی تاکی

در بیسیم واکی تاکی با توجه توان خروجی دستگاه آنتن بلندتر توان ارسال و دریافت فرکانس بهتری را به ارمغان می آورد به طور خلاصه یعنی در شرایط محیطی یکسان بیسیمی که دارای آنتن بلندتری باشد توان ارسال و دریافت فرکانس بهتری را دارا میباشد.

  • جانمایی فرستنده و گیرنده :

شرایط محیطی، رابطه مستقیمی با برد دستگاه بیسیم واکی تاکی دارد بنحوی که هر چقدر ارتباط بین دو دستگاه فرستنده و گیرنده، فاقد موانع و معارض باشد. برد دستگاه بیسیم واکی تاکی افزایش میابد.

خواهشمند است برای خرید و یا دریافت اطلاعات بیشتر ، قیمت بیسیم مجاز و مشاوره با کارشناسان فنی دفتر مرکزی Ott بزرگترین عرضه کننده انواع بیسیم و واکی تاکی مجاز در ایران از طریق شماره تماس های ذیل و یا بازدید از وب سایت Ott با ما در ارتباط باشید .

خط ویژه ۶۶۳۸۴۰۲۲-۰۲۱

برای آشنایی ، مقایسه ، قیمت و دریافت مشخصات فنی و فیزیکی انواع بیسیم واکی تاکی مجاز کلیک نمایید.