بیسیم واکی تاکی آفرود طبیعت گردی

بیسیم واکی تاکی آفرود طبیعت گردی

Ott بزرگترین عرضه کننده بیسیم و واکی تاکی مجاز در ایران دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و ارائه دهنده ضمانت و خدمات پس از فروش ، تعمیرات ، لوازم جانبی و انواع هندزفری بادیگاردی بیسیم واکی تاکی مجاز به سراسر کشور است.

معرفی ، مقایسه ، قیمت ، مشخصات فنی ، خرید و فروش بیسیم و واکی تاکی مجاز در وب سایت تخصصی Ott دارای پروانه عرضه خدمات ورود ، خرید و فروش تجهیزات رادیویی و مخابراتی و ارائه دهنده خدمات تعمیرات و خدمات پس از فروش کلیه بیسیم و واکی تاکی های مجاز دارای مجوز تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی امکان پذیر میباشد.

بیسیم واکی تاکی مجاز آفرود طبیعت گردی
بیسیم واکی تاکی مجاز آفرود طبیعت گردی

بیسیم واکی تاکی مجاز مخصوص طبیعت گردی و آفرود Off Road در ایران باید دارای مشخصات فنی و فیزیکی خاص برای بهره برداران در رشته باشد به گونه ای در ذیل به برخی از این مشخصات فنی و فیزیکی میپردازیم :

  • اولین و مهمترین مسئله بیسیم واکی تامی مجاز دارا بودن مجوز تایید نمونه بیسیم واکی تاکی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میباشد.
  • بارز ترین نکته در خصوص بیسیم واکی تاکی مجاز داشتن ضمانت و خدمات پس از فروش است.
  • با توجه به استفاده خاص بهره برداران طبیعت گرد بیسیم واکی تاکی مورد استفاده باید دارای استاندارد IP یا همان مقاومت در برابر ضربه ، گردوغبار و رطوبت میباشد.
  • نوع باطری دستگاه بیسیم واکی تاکی مجاز باید باطری قابل شارژ از نوع لیتیومی LI-ion باشد
  • قابلیت شارژ بیسیم واکی تاکی توسط پایه شارژر و برای استفاده در محیط خارج شهر که دسترسی به برق شهری امکان پذیر نیست، امکان شارژ دستگاه بیسیم واکی تاکی از طریق Port USB ، پاوربانک و یا فندکی خودرو امری بسیار مهم میباشد
خواندن
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ( جدول تخصیص فرکانس UHF )

بیسیم واکی تاکی با قابلیت تنظیم دستی سیستم کدگذاری برای خصوصی نمودن مکالمات و جلوگیری از شنود

خواهشمند است برای بازدید از انواع بیسیم واکی تاکی مجاز در ایران کلیک نمایید.
خواهشمند است برای خرید و یا دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان فنی دفتر مرکزی Ott بزرگترین عرضه کننده انواع بیسیم و واکی تاکی مجاز در ایران از طریق شماره تماس های ذیل و یا بازدید از وب سایت Ott با ما در ارتباط باشید.

خط ویژه ۶۶۳۸۴۰۲۲-۰۲۱