بیسیم واکی تاکی دیجیتال و آنالوگ

بیسیم واکی تاکی دیجیتال و آنالوگ

Ott بزرگترین عرضه کننده بیسیم و واکی تاکی مجاز و تجهیزات رادیویی و مخابراتی در باند فرکانس UHF , VHF در ایران دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و ارائه دهنده ضمانت و خدمات پس از فروش ، تعمیرات ، لوازم جانبی و انواع هندزفری بادیگاردی انواع بیسیم واکی تاکی مجاز به سراسر کشور است.

معرفی ، مقایسه ، قیمت ، مشخصات فنی ، خرید و فروش بیسیم و واکی تاکی مجاز در مدهای دیجیتال و آنالوگ در باند فرکانس UHF , VHF در وب سایت تخصصی Ott دارای پروانه عرضه خدمات ورود ، خرید و فروش تجهیزات رادیویی و مخابراتی و ارائه دهنده خدمات تعمیرات و خدمات پس از فروش کلیه بیسیم واکی تاکی دیجیتال و آنالوگ دارای مجوز تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی امکان پذیر میباشد.

بیسیم و واکی تاکی مجاز دیجیتال و آنالوگ باید دارای مجوز تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باشد در غیر اینصورت غیرمجاز میباشد. سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تنها مرجع صادر کننده مجوز بیسیم در ایران است و دقت شود تنها دارندگان پروانه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مجاز به خرید و فروش بیسیم و تجهیزات رادیویی دیجیتال و آنالوگ میباشند.

بیسیم واکی تاکی موتورولا MOTOROLA و کنوود KENWOOD :

Ott عرضه کننده انواع بیسیم واکی تاکی موتورولا MOTOROLA و بیسیم واکی تاکی کنوود KENWOOD و انواع بیسیم مجاز باند فرکانس UHF , VHF در دو مد بیسیم دیجیتال و آنالوگ و دارای مجوز تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بوده که برای تهیه و استفاده از بیسیم واکی تاکی مجاز حرفه ای دیجیتال و آنالوگ خریدار نیازمند اخذ مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میباشد.

خواندن
رعایت فاصله اجتماعی با بیسیم واکی تاکی

شایان ذکر است تنها دارندگان مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بعنوان تنها مرجع صادرکننده مجوز بیسیم در ایران مجاز به تهیه و استفاده از بیسیم و واکی تاکی های حرفه ای دیجیتال و آنالوگ میباشند و در غیر اینصورت بیسیم های تهیه شده از مراکز فاقد مجوز خرید و فروش تجهیزات رادیویی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی غیرمجاز میباشد. بگونه ای که فقط دارندگان پروانه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مجاز به خرید و فروش بیسیم و تجهیزات رادیویی میباشند.

بیسیم واکی تاکی دیجیتال آنالوگ موتورولا و هایترا
بیسیم واکی تاکی دیجیتال آنالوگ موتورولا و هایترا

بعنوان مثال میتوان به برخی از مدلهای بیسیم واکی تاکی مجاز موتورولا MOTOROLA در مدهای دیجیتال و آنالوگ از قبیل MOTOROLA GP328 , GP338 , DP1400 , XIR3688 , XIR8668 و برخی از مدلهای بیسیم واکی تاکی غیرمجاز موتورولا از قبیل MOTOROLA MT777 , MT888 و نیز برخی از بیسیم واکی تاکی غیرمجاز کنوود KENWOOD از قبیل KENWOOD TK-3207 اشاره نمود.

لازم بذکر است کلیه واکی تاکی های مجاز آنالوگ دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میباشند که برای تهیه آنها باید قبل از خرید، نسبت به استعلام مجوز تایید نمونه آنها از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اقدام نمود و در صورت نداشتن مجوز تایید نمونه بیسیم واکی تاکی مورد نظر غیرمجاز میباشد.

خواندن
تاریخچه ساخت بیسیم واکی تاکی

کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی بدون داشتن مجوز میتوانند در کلیه اماکن عمومی از واکی تاکی مجاز آنالوگ که دارای مجوز تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میباشد استفاده نمایند و تنها دارندگان مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میتوانند از بیسیم واکی تاکی مجاز حرفه ای آنالوگ و دیجیتال همانند برندهای موتورولاMOTOROLA  و هایترا Hytera و … از شرکتهای مجاز دارنده پروانه خرید و فروش تجهیزات رادیویی تهیه و استفاده نمایند.

خواهشمند است برای بازدید از انواع بیسیم واکی تاکی مجاز در ایران کلیک نمایید.

خواهشمند است برای خرید و یا دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان فنی دفتر مرکزی Ott بزرگترین عرضه کننده انواع بیسیم و واکی تاکی مجاز در ایران از طریق شماره تماس های ذیل و یا بازدید از وب سایت Ott با ما در ارتباط باشید.

Website : www.ott.ir

Phone Number : ۰۲۱–۶۶۳۸۴۰۲۲