بیسیم واکی تاکی مجاز یا غیرمجاز؟

بیسیم واکی تاکی مجاز یا غیرمجاز؟

با توجه محبوبیت و فراگیر شدن استفاده از بیسیم واکی تاکی در بین تمامی افراد و مشاغل مختلف، بسیاری از افراد تفاوت بیسیم مجاز و غیرمجاز را نمی‌دانند و حتی از اینکه بیسیم واکی تاکی که از آن استفاده می کنند مجاز است یا غیرمجاز اطلاعی ندارند. در این نوشته به معرفی و تفاوت های بیسیم واکی تاکی مجاز و غیرمجاز خواهیم پرداخت.

بیسیم واکی تاکی

قبل از اینکه به معرفی و تفاوت های بیسیم واکی تاکی مجاز و غیرمجاز بپردازیم نخست باید بدانیم بیسیم واکی تاکی چیست و چگونه کار میکند. در واقع بیسیم واکی تاکی همان رادیو می باشد با این فرق که در بیسیم واکی تاکی امکان ارسال فرکانس رادیویی هم فراهم می باشد در صورتی که در رادیو فقط امکان دریافت فرکانس رادیویی وجود دارد. دیگر تفاوت بیسیم واکی تاکی و رادیو، باند فرکانسی این دو می باشد. باند فرکانس بیسیم واکی تاکی UHF , VHF بوده و باند فرکانسی رادیو FM ,AM ,SW و… نیز می باشد.

استفاده از بیسیم واکی تاکی بسیار راحت بوده و با پیشرفت تکنولوژی اندازه بیسیم واکی تاکی امروزه بسیار کوچک شده و به اندازه یک تلفن همراه می باشد. بیسیم واکی تاکی جهت مخابره پیام صوتی نیازمند هیچ گونه تجهیزات مخابراتی نمی باشد و مکالمه با آن نامحدود و رایگان می باشد. در مناطق صعب العبور و نبود شبکه سراسری مخابرات، امکان برقراری ارتباط با بیسیم واکی تاکی بدون هیچ مشکلی میسر است.

خواندن
هندزفری بادیگاردی بیسیم مجاز طنین TANIN TN2000
مدل های بیسیم واکی تاکی مجاز
مدل های بیسیم واکی تاکی مجاز

بیسیم واکی تاکی مجاز

بیسیم واکی تاکی مجاز به انواعی از واکی تاکی ها اطلاق می شود که دارای مجوز تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می باشند و امکان استعلام آنلاین مدل های بیسیم مجاز از طریق سایت www.ott.ir نیز وجود دارد. این نوع بی سیم ها توسط شرکت های دارای پروانه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به صورت قانونی وارد کشور شده و همچنین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند.

از آنجایی که فروش بیسیم واکی تاکی مجاز قانونی میباشد، امکان خرید اینترنتی بیسیم واکی تاکی مجاز از طریق فروشگاه اینترنتی بی سیم Ott، با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و درگاه خرید امن بانک ملت نیز میسر می باشد.

بیسیم واکی تاکی مجاز دارای قیمت بسیار مناسب تری نسبت به بیسیم غیرمجاز می باشد و همچنین از کیفیت بالاتر ساخت بهره برده و خریدار بیسیم واکی تاکی مجاز از اورجینال بودن دستگاه خریداری شده خود اطمینان دارد.

خواندن
موارد استفاده از بیسیم واکی تاکی در مشاغل

لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی مجاز مانند باتری، شارژر، هندزفری بادیگاردی بیسیم و … توسط شرکت های معتبر و دارای پروانه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارائه می گردد.

از دیگر قابلیت های بیسیم واکی تاکی مجاز می توان به امکان ست شدن با تمامی مدل های واکی تاکی مجاز اشاره داشت.

انواع مدل های بیسیم واکی تاکی مجاز بسته برند آن دارای امکانات کاربردی مانند : صفحه نمایش ال سی دی (LCD) و ال ای دی (LED) ،توان خروجی مناسب، صدای واضح و شفاف، قابلیت تنظیم بلندی صدا، دارای استاندارد IP که دستگاه را در برابر ضربه و رطوبت محافظت می نماید، باتری لیتیومی با ظرفیت مطلوب، سیستم Battery saver، سیستم کدگذاری ضد شنود، چراغ قوه، رادیو موج FM و … نیز می باشند.

تماس با ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع بیسیم واکی تاکی مجاز ، قیمت ، خرید و مشاوره تخصصی با کارشناسان فنی دفتر مرکزی با شماره ۰۲۱۶۶۳۸۴۰۲۲ تماس حاصل فرمایید و یا برای خرید اینترنتی بیسیم از فروشگاه اینترنتی بیسیم اقدام نمایید.

شماره تماس : ۶۶۳۸۴۰۲۲-۰۲۱