مرکز نمایندگی و تعمیر بیسیم واکی تاکی

مرکز نمایندگی و تعمیر بیسیم واکی تاکی

مرکز نمایندگی و تعمیر بیسیم واکی تاکی Ott، بزرگ ترین و مجهزترین مرکز تخصصی تعمیر انواع بیسیم واکی تاکی با مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و ارائه خدمات پس از فروش در ایران می باشد.

نحوه نگهداری صحیح از بیسیم واکی تاکی

بیسیم واکی تاکی مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگر، حساس بوده و چنانچه بصورت اصولی از آن نگهداری نشود ممکن است باعث خرابی دستگاه شود و نیازمند تعمیر توسط مرکز نمایندگی و تعمیر بیسیم واکی تاکی باشد. از عوامل موثر در عمر بیسیم واکی تاکی، نحوه استفاده از آن می باشد. از پرتاب کردن دستگاه به اطرف خودداری نموده زیرا باعث صدمه رسیدن به آنتن و همچنین قطعات الکترونیکی حساس دستگاه می گردد.

از عوامل مهم در خرابی دستگاه بیسیم واکی تاکی، می توان به نفوذ آب و رطوبت اشاره داشت که باعث خرابی در برد دستگاه شده که در صورت خرابی نیازمند تعمیر یا تعویض برد بیسیم واکی تاکی می شود.

از مواردی که باید در نظر داشت، تمیز نگه داشتن دستگاه واکی تاکی بوده و از مجاورت بیسیم با خاک و گرد غبار نیز باید اجتناب نمود. قرار دادن بیسیم در معرض تابش نور خورشید باعث خرابی بدنه پلاستیکی واکی تاکی و همچنین دفرمه شدن آن خواهد شد.

خواندن
کاربرد بیسیم واکی تاکی در اصناف

تعمیر بیسیم واکی تاکی توسط تعمیرگاه های غیرمجاز

چنانچه تعمیر دستگاه بیسیم واکی تاکی، توسط افراد فاقد صلاحیت در تعمیرگاه های غیرمجاز انجام بپذیرد، علاوه بر اینکه امکان صدمه دیدن دستگاه وجود دارد، بیسیم واکی تاکی از گارانتی خارج شده و مجبور به پرداخت کلیه هزینه های تعمیرات خواهید شد. پس توصیه می گردد از باز کردن دستگاه و همچنین سپردن دستگاه بیسیم به تعمیرگاه های غیرمجاز، اکیدا خودداری نمایید.

مرکز نمایندگی و تعمیر بیسیم واکی تاکی
مرکز نمایندگی و تعمیر بیسیم واکی تاکی

تعمیر بیسیم واکی تاکی

مرکز نمایندگی و تعمیر بیسیم واکی تاکی Ott، با ۲۵ سال سابقه و بهرمندی از تکنسین های مجرب و تحصیل کرده، با داشتن مجهزترین تعمیرگاه های تخصصی و استفاده از بروزترین تجهیزات در زمینه خدمات تعمیرات انواع بیسیم واکی تاکی مجاز با کادری فنی و متخصص با مجوز رسمی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوی می باشد.

خدمات پس از فروش بیسیم واکی تاکی

Ott تنها مرکز رسمی تعمیرات و خدمات پس از فروش در ایران بوده که مجوز رسمی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوی داشته و گارانتی و کلیه خدمات پس از فروش انواع بیسیم واکی تاکی در این مرکز انجام می پذیرد. تعمیر کلیه بیسیم های واکی تاکی در این مرکز با بالاترین سطح کیفیت تعمیر و همچنین با استفاده از قطعات ارجینال و اصلی نیز انجام می پذیرد.

خواندن
واکی تاکی چه نوع بیسیمی است؟

لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی مجاز

برای تهیه لوازم جانبی بیسیم : هندزفری بادیگاردی ، باطری بیسیم ، شارژر رومیزی و مسافرتی بیسیم ، آنتن بیسیم ، گیره کمری و خدمات پس از فروش و تعمیر بیسیم واکی تاکی مجاز با دفتر مرکزی Ott تماس حاصل فرمایید.

خط ویژه ۶۶۳۸۴۰۲۲-۰۲۱

تعمیر و لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی

تعمیر بیسیم واکی تاکی و همچنین تامین کلیه لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی شامل : آنتن، باطری، شارژر و …

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تعمیر بیسیم، واکی تاکی و تجهیزات رادیویی با کارشناسان دفتر مرکزی Ott با شماره ۶۶۳۸۴۰۲۲-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی :

  • باطری لیتیومی انواع مدل های بیسیم واکی تاکی
  • پایه شارژر رومیزی (استند)
  • هندزفری بادیگاردی
  • کابل USB (شارژر)
  • آداپتور شارژر
  • گیره کمری
  • آنتن
  • قاب