بیسیم واکی تاکی دستی مجاز
چرا استفاده از بیسیم واکی تاکی مجاز مفید است؟

چرا استفاده از بیسیم واکی تاکی مجاز مفید است؟

استفاده از بیسیم واکی تاکی برای تمامی افراد حقیقی و حقوقی بسیار کاربردی بوده و دارای فوایدی می باشد که در این مقاله قصد داریم به شرح این مزایا و ویژگی ها بپردازیم پس با ما همراه باشید.

مزایای استفاده بیسیم واکی تاکی مجاز

بیسیم واکی تاکی دستگاه الکترونیکی قابل حملی می باشد که بر خلاف رادیو بصورت دوطرفه امواج رادیویی را مخابره می نماید که این امکان را به اشخاص میدهد تا به وسیله آن بتوانند به سادگی و فقط نگه داشتن دکمه (PTT) اقدام به مخابره و ارسال پیام خود نمایند. 

استفاده از بیسیم واکی تاکی مجاز نیازی به اخذ مجوز ندارد

از دیگر فواید استفاده از بیسیم واکی تاکی مجاز، نیازمند نبودن اخذ مجوز از ارگان و سازمان می باشد. واکی تاکی مجاز به صورت قانونی وارد کشور شده و استفاده از آن برای کلیه افراد حقیقی و حقوقی بلامانع است. در اینجا باید متذکر شویم خرید، فروش و استفاده از کلیه بیسیم های غیر مجاز که دارای مجوز استفاده از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نمی باشند، ممنوع بوده و با استفاده کنندگان و فروشندگان این نوع بیسیم ها برخورد قضایی شده که شامل جریمه نقدی، ضبط دستگاه بیسیم و در برخی موارد به حبس خواهد انجامید.

مزایای بیسیم واکی تاکی مجاز
مزایای بیسیم واکی تاکی مجاز

استفاده از بیسیم واکی تاکی مجاز بسیار ساده است

به دلیل طرز کار ساده بیسیم واکی تاکی، استفاده از آن پیچیده نبود و بدون محدودیت سنی قابل استفاده برای کودکان، بزرگسالان و کهنسالان می باشد.

استفاده از بیسیم واکی تاکی مجاز رایگان است

برخلاف استفاده از تلفن همراه که برقراری ارتباط با واکی تاکی شامل هزینه می باشد، استفاده از بیسیم واکی تاکی کاملاً رایگان بوده و استفاده از آن بصورت نامحدود هزینه های جانبی مکالمه در بر ندارد. جهت آشنایی با تفاوت بیسیم واکی تاکی با گوشی موبایل به مقاله مربوط به آن مراجعه فرمایید

خواندن
کاربردهای مختلف بیسیم واکی تاکی

بیسیم واکی تاکی مجاز به تجهیزات جانبی نیازمند نمی باشد

بیسیم واکی تاکی همانند تلفن همراه نیازمند تجهیزات جانبی همچون دکل مخابراتی، سانترال و شبکه سراسری تلفن همراه، نمی باشد و بصورت مستقل کار می کند. و همچنین در مناطق صعب العبوری که آنتن دهی موبایل با مشکل مواجه است، بیسیم واکی تاکی می تواند بدون مشکل ارتباط را برقرار نماید.

امکان برقراری ارتباط سریع با بیسیم واکی تاکی

در بعضی از مشاغل مانند اورژانس، بیمارستان ها و مراکز درمانی و یا طبیعت گردها و تور لیدرها، احتیاج به برقراری سریع و آنی ارتباط را دارند زیرا موضوع مرگ و زندگی بوده و امکان مخابره پیام کمک در مواقع بروز خطر و شرایط اضطراری، از فواید استفاده از بیسیم واکی تاکی می باشد و می توان جان انسان های بسیاری را نجات دهد.

امکانات بیسیم واکی تاکی مجاز
امکانات بیسیم واکی تاکی مجاز

بیسیم واکی تاکی مجاز دارای امکانات مفیدی می باشد

امکانات و آپشن های بیسیم واکی تاکی متعدد بوده که استفاده از آن ها برای ما مفید می باشد. این امکانات بر اساس برند سازنده آن متغیر بوده که شامل : مجهز به نمایشگر LED و LCD، برد و توان مناسب خروجی، رادیو موج FM، باطری لیتیوم یونی (Li-ion) با امکان سیستم Battery Saver که باعث کاهش مصرف انرژی می شود، دارای استاندارد IP که دستگاه بیسیم را در برابر ضربه، گرد و خاک و رطوبت مقاوم می سازد. از دیگر امکانات مفید بیسیم واکی تاکی، پورت یو.اس.بی اندروید (Port USB Android) در بعضی از مدل های بیسیم واکی تاکی مجاز می باشد که این امکان را به فرد می دهد تا باطری دستگاه بیسیم خود را توسط پاوربانک و یا شارژر فندکی خودرو شارژ نماید.

خواندن
کاربرد بیسیم واکی تاکی در اصناف

امکان ارسال پیام به بیسیم های متعدد

یکی از فواید و امکانات و آپشن های بیسیم واکی تاکی، امکان مخابره پیام برای تعداد زیادی بی سیم بدون محدودیت می باشد. در موقعیت های مختلفی پیش می آید که فرد قصد ارسال پیام به تعدادی افراد بصورت همزمان را داشته باشد. چنانچه موج بیسیم های مجاور با بیسیم فرد ارسال کننده پیام نیز یکی باشد، تمامی افراد امکان دریافت پیام فرد مورد نظر را خواهند داشت.

امکان خصوصی کردن مکالمات بیسیم واکی تاکی وجود دارد

در بسیاری از موارد ممکن است فرد ارسال کننده پیام، به دلایل امنیتی و شخصی نخواهد شخص دیگری که در مجاورت برد بیسیم قرار دارد مکالماتش را شنود نماید. بیسیمهای واکی تاکی مجاز این قابلیت را دارند که کدهای ضد شنود را بر روی آنها اعمال نمود تا دیگر افراد نتوانند مکالمات آن ها را شنود نمایند.

بیسیم واکی تاکی دارای گارانتی می باشد

بیسیم واکی تاکی مجاز دارای گارانتی معتبر شرکتی و خدمات پس از فروش بوده و در صورت خرابی، خدمات آن توسط شرکت ارائه دهنده گارانتی انجام می پذیرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص تعمیر و لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی مجاز بر روی لینک کلیک نمایید.