بیسیم واکی تاکی کوهنوردی

بیسیم واکی تاکی کوهنوردی

چنانچه شما روحیه ماجراجویی دارید و یا اهل کوهنوردی در طبیعت می باشید، یک بیسیم واکی تاکی کوهنوردی خوب، کمک به سزایی به شما خواهد کرد. بیسیم کوهنوردی یک وسیله پرکاربرد برای تیم های حرفه ای کوهنوردی بوده و همچنین در گشت و گذار ها در طبیعت و کمپینگ ها وسیله‌ای کارآمد جهت ارتباط سریع می باشد.
اگر قصد ارتباط با دیگر اعضای گروه تان را داشته باشید و یا یکی از اعضای گروه دچار مشکل شود، شما می توانید به آسانی از طریق بی سیم مخصوص کوهنوردی به یاری آن بشتابید.

بیسیم مخصوص کوهنوردی

بیسیم واکی تاکی کوهنوردی با توجه به موقعیت هایی که از آن استفاده می شود باید از مقاومت بالایی نسبت به ضربه، گرد و غبار و رطوبت برخوردار باشد. از این روی، بیسیم مخصوص کوهنوردی باید دارای استاندارد IP باشد تا در صورت افتادن از دست کوه نوردان دچار مشکل نشود. انواع بیسیمهای واکی تاکی مجاز بر اساس مدل‌ آن دارای استاندارد IP می باشند که این قابلیت بیسیم واکی تاکی مجاز را از دیگر بیسیم ها متمایز می سازد.

بیسیم واکی تاکی کوهنوردی
بیسیم واکی تاکی کوهنوردی

امکانات بیسیم واکی تاکی کوهنوردی

بیسیم مخصوص کوهنوردی باید دارای امکانات بالا باشد که در زیر به چند نمونه اشاره می کنیم :

  • باتری لیتیومی با توان ذخیره سازی مناسب با قابلیت سیستم  Battery Saver
  • دارا بودن صدای واضح و شفاف با قابلیت تنظیم بلندی صدا
  • امکان اتصال انواع هندزفری بادیگاردی، مشتی و شلنگی به آن و قابلیت مچ شدن آسان با دیگر بیسیم های واکی تاکی
  • قابلیت اتصال و شارژ بیسیم واکی تاکی با پورت Port USB که این امکان را به کوهنورد می دهد دستگاه بیسیم را با پاور بانک شارژ نماید، که برای کوهنوردان این قابلیت منحصر به فردی می باشد.
  • کیفیت بالا در ساخت بدنه و مدارهای الکترونیکی دستگاه بیسیم
  • دارا بودن استاندارد IP
  • آنتن بلند و منعطف جهت برد بالاتر بیسیم
  • رادیو موج FM
  • مجهز به سیستم کدگذاری ضد شنود
  • دارای صفحه نمایش LCD و LED
  • چراغ قوه
خواندن
معرفی مدل های بیسیم واکی تاکی دارای صفحه نمایش

ضمانت و خدمات پس از فروش بیسیم کوهنوردی

با توجه به اینکه بیسیم واکی تاکی مجاز دارای عمر بسیار بالایی می باشند و از مقاومت خوبی در برابر ضربات احتمالی برخوردار است با این وجود ممکن است دستگاه بیسیم دچار مشکلات شود پس باید بیسیم واکی تاکی کوهنوردی را از شرکت معتبر تهیه نمایید که دارای ضمانتنامه معتبر شرکتی و خدمات پس از فروش باشد.

خرید بیسیم واکی تاکی کوهنوردی

Ott دارای پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خرید و فروش انواع مختلف بیسیم واکی تاکی مجاز دارای ضمانت نامه معتبر شرکتی و خدمات پس از فروش معتبر می باشد. همچنین امکان خرید اینترتنی بیسیم واکی تاکی مخصوص کوهنوردی بصورت آنلاین توسط فروشگاه اینترنتی بیسیم امکان پذیر می باشد.

بیسیم کوهنوردی
بیسیم کوهنوردی

مجوز بیسیم واکی تاکی کوهنوردی

کوهنوردان باید از مجاز بودن بیسیم خود اطمینان حاصل نمایند تا در آینده و استفاده از آن دچار مشکل نشوند. زیرا استفاده از بیسیم غیر مجاز به دلیل ورود قاچاق و غیر قانونی آن به داخل کشور و ایجاد اختلال در فرکانس رادیویی کشور مجوز، استفاده نداشته و در صورت رویت آن توسط ماموران ضبط شده، و استفاده کننده از آن مشمول پرداخت جریمه و حتی منجر به تحمل حبس برای استفاده کننده از آن، خواهد انجامید.

خواندن
واکی تاکی یا تاکی واکی؟

بیسیم واکی تاکی غیر مجاز دارای هیچگونه ضمانت و خدمات پس از فروش و همچنین لوازم جانبی نمی باشد و در صورت بروز هر نوع مشکلی برای دستگاه، شرکتی جهت تعمیر و تامین لوازم جانبی برای بیسیم های غیرمجاز وجود نداشته و استفاده کننده از آن را دچار مشکلات فراوانی خواهد کرد. با توجه به ذکر این چنین مشکلات اکیدا توصیه می گردد از خرید و استفاده از بیسیم غیر مجاز خودداری نموده تا از عواقب استفاده از آن در امان بمانید.

Ott بزرگترین عرضه کننده انواع بیسیم واکی تاکی مجاز در ایران و دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و ارائه دهنده انواع دستگاه بی‌سیم مجاز با ضمانت معتبر و خدمات پس از فروش، تعمیرات بیسیم و ارائه انواع لوازم جانبی واکی تاکی در سراسر کشور.

تلفن تماس دفتر مرکزی : ۰۲۱۶۶۳۸۴۰۲۲