بررسی بیسیم واکی تاکی جدید تی بی TB LPD 320 328

بررسی بیسیم واکی تاکی جدید تی بی TB LPD 320 , 328

بیسیم واکی تاکی تی بی ال پی دی TB LPD از دو مدل جدید خود با نام های TB LPD 328-2 , 320-1 رونمایی نموده است که با استقبال خریداران بیسیم واکی تاکی واقع شده است. در این مقاله به بررسی بیسیم واکی تاکی جدید تی بی TB LPD 320 , 328 New می پردازیم.

بیسیم واکی تاکی تی بی TB LPD 320-1

برند تی بی TB به تازگی بیسیم واکی تاکی تی بی مدل TB LPD 320 با ظاهری جدید را معرفی نموده است که دارای آنتن جدید کوتاه است که جلوه زیبایی به این دستگاه بیسیم بخشیده است. همانند مدل قدیمی این بیسیم واکی تاکی داری ۳۵ کانال در باند فرکانسی UHF بوده و دارای باطری لیتیومی Li-ion با ظرفیت ۱۳۰۰ میلی آمپر نیز می باشد. شارژ این باطری توسط پایه شارژر رومیزی میسر است. صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه نارنجی، ظاهر خاصی به این بیسیم بخشیده است. چراغ قوه قدرتمند LED، رادیو موج FM و وجود کی پد، استفاده ار منو های این واکی تاکی را راحت تر نموده است و از نقاط متمایز آن بشمار می رود. در زیر به دیگر مشخصات فنی و فیزیکی بیسیم واکی تاکی تی بی TB LPD 320-1 اشاره شده است :

خواندن
خرید و قیمت بیسیم واکی تاکی رنگی
بیسیم واکی تاکی تی بی TB LPD 320-1
بیسیم واکی تاکی تی بی TB LPD 320-1

بیسیم واکی تاکی تی بی TB LPD 328 New

می تواند بیسیم واکی تاکی تی بی مدل TB LPD 328 New را کامل ترین بیسیم واکی تاکی مجاز بشمار آورد که با امکاناتی نظیر : ۳۵ کانال در باند فرکانسی UHF، باطری لیتیومی با توان ۲۰۰۰ میلی آمپر با قابلیت شارژ توسط Port USB Android که این امکان را می دهد تا در مواقع اضطراری بتوان باطری بیسیم را با شارژ فندکی خودرو و پاور بانک شارژ نمود. آنتن بیسیم واکی تاکی تی بی TB LPD 328 NEW با ارتفاع ۶۵ میلی‌متر از نوع کوتاه بوده و همچنین این دستگاه از استاندارد IP53 بهره برده که دستگاه بیسیم واکی تاکی را در برابر ضربه گردغبار و رطوبت ایمن می سازد. در زیر مشخصات فنی و فیزیکی بیسیم واکی تاکی تی بی TB LPD 328 New را مشاهده می نمایید :

خواندن
مجازات حمل و نگهداری بیسیم غیر مجاز
بیسیم واکی تاکی تی بی TB LPD 328 New
بیسیم واکی تاکی تی بی TB LPD 328 New