خرید و قیمت بیسیم واکی تاکی دوتایی جفت

خرید و قیمت بیسیم واکی تاکی دو تایی جفت

انواع مختلفی از بیسیم واکی تاکی در بازار به فروش می رسند که با اسم هایی نظیر بیسیم واکی تاکی دو تایی و بیسیم واکی تاکی جفت به فروش می رسند. چنانچه قصد خرید بیسیم واکی تاکی دو تایی را دارید در این مقاله شما را با این قبیل بیسیم ها بیشتر آشنا خواهیم کرد. 

بیسیم واکی تاکی دو تایی و جفت

همانطور که گفته شد فروشندگان بیسیم واکی تاکی با ترفندهایی از قبیل معرفی محصول خود به عنوان پک دوتایی و جفت، اقدام به فروش بیسیم واکی تاکی دوتایی می کنند که باید بگوییم هیچ گونه دستگاه بیسیم واکی تاکی مجاز بصورت دوتایی و جفتی عرضه نمی گردد و باید مراقب باشید تا دستگاه فیک و غیرمجاز نخرید. بیسیم واکی تاکی مجاز بصورت تکی به فروش می رسند و در داخل جعبه آن، تنها یک دستگاه بیسیم موجود است. شما با خرید بیسیم واکی تاکی غیرمجاز، تنها دچار ضرر مالی نخواهید شد، بلکه هر گونه خرید، فروش و استفاده از بیسیم واکی تاکی غیر مجاز، طبق قانون جرم است و فروش و حتی استفاده از آن به جهت اختلال در امواج رادیویی کشور، غیر قانونی می باشد و فرد خاطی مشمول جزای نقدی و در مواردی حبس را در بر خواهد داشت. 
با بررسی مشخصات فنی و فیزیکی انواع بیسیم واکی تاکی دوتایی و جفت در بازار خواهیم دریافت که کیفیت این قبیل بیسیم ها پایین بوده و با چند بار استفاده دچار خرابی می گردند و نمایندگی برای تعمیر بیسیم واکی تاکی برای این مدل از بیسیم ها وجود ندارد و به ناچار دستگاه بیسیم را باید به دور بی اندازید. عدم تعمیرات بیسیم دوتایی یکی از مشکلات این نوع واکی تاکی هاست، نبود خدمات پس از فروش و لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی جفتی مانند باطری بیسیم واکی تاکی ، هندزفری بیسیم واکی تاکی ، قاب، شارژر و … از دیگر مشکلات بیسیم جفتی می باشد.

بیسیم واکی تاکی مجاز

نظر به اینکه نسبت به جرائم خرید و فروش و استفاده از بیسیم های واکی تاکی غیرمجاز جفت و یا دوتایی اشاره گردید، توصیه میگردد از خرید کلیه بیسیم های واکی تاکی غیرمجاز خودداری و نسبت به خرید بیسیم واکی تاکی مجاز اقدام نمایید، شایان ذکر است تمامی بیسیم های واکی تاکی مجاز دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بوده و استفاده از آن ها مجاز می باشد. کیفیت ساخت بیسیم واکی تاکی مجاز از مدل های دوتایی بسیار بالاتر بوده و دارای امکاناتی نظیر : صفحه نمایش LCD , LED ، استاندارد محافظتی IP ، باطری لیتیومی LI-ion ، برد بالا، بدنه مقاوم با پلاستیک با کیفیت، شارژر رومیزی و امکان شارژ با کابل اندروید Port USB Android که این امکان را به شما می دهد تا باطری بیسیم را با پاوربانک و شارژر فندکی، شارژ نمایید. 

خرید و قیمت بیسیم واکی تاکی مجاز

Ott اولین و بزرگترین مرکز خرید، فروش بیسیم واکی تاکی مجاز در ایران بوده که این امکان را به شما می دهد تا در بزرگترین فروشگاه آنلاین بیسیم در ایران، اقدام به جستجو، مقایسه و خرید اینترنتی بیسیم واکی تاکی نمایید. فروشگاه اینترنتی بیسیم Ott دارای نماد اعتماد الکترونیک و درگاه امن پرداخت بانک ملت بوده که خریدی مطمئن و امن را برای شما فراهم می آورد.

خواندن
بیسیم واکی تاکی آفرود طبیعت گردی