بیسیم واکی تاکی رنگی
خرید و قیمت بیسیم واکی تاکی رنگی

خرید و قیمت بیسیم واکی تاکی رنگی

بیسیم واکی تاکی از دستگاه های ارتباطی می باشد که با توجه به قابلیت ها و امکاناتی که دارد، استفاده از آن محدود به سن و جنسیت افراد نشده و از کودک تا بزرگسال، از بیسیم واکی تاکی برای مصارف گوناگون استفاده می نمایند. با توجه به تفاوت سلیقه، افراد بسیاری، بیسیم واکی تاکی رنگی را می پسندند و این موضوع ارتباطی با سن و جنسیت نداشته و صرفا به ویژگی های فردی اشخاص و سلایق آن ها مرتبط است. در این مقاله به معرفی بیسیم واکی تاکی رنگی می پردازیم.
 

بیسیم واکی تاکی

شاید اسم بیسیم واکی تاکی را شنیده باشید اما اینکه این دستگاه ارتباطی چیست و بیسیم واکی تاکی چطور کار می کند؟ اطلاعی نداشته باشید.‌ بیسیم واکی تاکی در اصل، همان رادیو می باشد ولی با کارکردی متفاوت. بدین معنا که رادیو های معمولی تنها قادر به دریافت امواج رادیویی بوده و توانایی ارسال امواج رادیویی را ندارند. بیسیم واکی تاکی این امکان رو می دهد که بتوان در بستر امواج رادیویی بیسیم واکی تاکی ، بتوان پیام ها را مخابره نمود. استفاده از بیسیم واکی تاکی بسیار آسان بوده و هر سنی از کودک تا کهنسال، از این دستگاه محبوب می توانند استفاده نمایند. بیسیم واکی تاکی پس از روشن شدن بصورت پیش فرض بر روی حالت دریافت امواج رادیویی تنظیم بوده، و چنانچه بخواهید پیامی را مخابره نمایید کافیست دکمه تعبیه شده بر روی دستگاه (PTT) را فشرده و در انتهای مکالمه، رها نمایید.
 

بیسیم واکی تاکی رنگی

در بازار بسیاری از مدل های بیسیم واکی تاکی موجود میباشد که دارای انواع رنگ های متنوعی نیز می باشند. اما تمامی این مدل ها از کیفیت بالایی برخوردار نبوده و حتی بسیاری فیک و غیر مجاز می باشند که تشخیص این موضوع برای افراد عادی کمی دشوار است بنابراین اگر به دنبال خرید بیسیم رنگی می باشید علاوه بر زیبایی آن باید از کارکرد آن هم مطمئن شوید. بعضی از مدل های بیسیم واکی تاکی رنگی مجوز استفاده در ایران را نداشته به صورت قاچاق و غیرمجاز وارد کشور می شوند. این بی سیم ها موجب اختلال در باند فرکانسی کشور شده و از همین روی استفاده از آنها غیر مجاز می باشد و ممکن است استفاده از آن تبعاتی همچون جرایم نقدی و جزائی را داشته باشد. در ادامه به معرفی بیسیم واکی تاکی رنگی موتوکام MOTOCOM می پردازیم که در بین بیسیم های واکی تاکی رنگی دارای امکانات مناسبی بوده و با قیمت مناسبی که دارد، مورد استقبال خریداران بیسیم رنگی واقع شده است.
بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM MC444 MC555 MC666
بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM MC444 MC555 MC666

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC666

بیسیم واکی تاکی موتوکام مدل MOTOCOM MC666 جز مدل های بیسیم واکی تاکی ارزان بوده که علاوه بر قیمت به صرفه ای که دارد از کیفیت ساخت بالا و امکانات مطلوبی برخوردار می باشد. بیسیم رنگی موتوکام مدل MC 666 در چهار رنگ متنوع سبز، زرد، قرمز و نارنجی عرضه شده است که دارای امکاناتی نظیر باطری لیتیومی LI-ion با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر، دارای ۱۶ کانال در باند فرکانسی UHF، امکان شارژ با پایه شارژر رومیزی می باشد.
 از قابلیت های منحصر به فرد بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC666 به امکان شارژ باطری آن توسط هر پورت USB اشاره داشت که در مواقع ضروری که به برق شهری دسترسی ندارید می تواند در خودرو به کمک شارژر فندکی و یا پاوربانک، باطری دستگاه را شارژ نمایید. در زیر امکانات و مشخصات فنی بیسیم رنگی موتوکام مدل MC666 را ملاحظه می نمایید :

قیمت و خرید بیسیم رنگی موتوکام مدل MC666

Ott نخستین و بزرگترین مرکز عرضه بیسیم واکی تاکی در ایران دارنده پروانه خرید و فروش انواع بیسیم واکی تاکی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در ایران بوده که امکان تهیه بیسیم رنگی موتوکام را با امکان خرید اینترنتی بیسیم واکی تاکی فراهم نموده است. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی این مجموعه، از قیمت و فیلم معرفی بیسیم واکی تاکی موتوکام MC666 بازدید فرمایید. 
خواندن
امکانات و آپشن های بیسیم واکی تاکی