خرید بیسیم واکی تاکی با برد ۵ تا ۱۰ کیلومتر

خرید بیسیم واکی تاکی با برد ۵ تا ۱۰ کیلومتر

برد بیسیم واکی تاکی با واحد متر مورد ارزیابی قرار می گیرد و این میزان برد به عوامل مختلفی بستگی دارد. برد بیسیم واکی تاکی به دو صورت برد اسمی و برد مفید نیز بررسی می گردد به صورتی که برد اسمی بر اساس شرایط ایده آل مورد ارزیابی قرار گرفته و برد مفید بر طبق شرایط محیطی، مورد ارزیابی می گردد.

بیسیم واکی تاکی برد بالا

واحد سنجش برد یا قدرت بیسیم واکی تاکی وات بوده که رابطه مستقیمی با توان خروجی دستگاه بیسیم دارد و هر چه این توان بیشتر باشد برد بیسیم بالاتر است. توان بیسیم واکی تاکی مجاز ۰٫۵ وات یا ۵۰۰ میلی وات بوده و هر بیسیم با توانی به جز این عدد، غیرمجاز می باشد که در ادامه بیشتر به بیسیم غیرمجاز می پردازیم.

از شرایط محیطی که می تواند بر آنتن دهی بیسیم واکی تاکی تاثیر بگذارد، موانع و ساختمان ها در شهر ها می باشد. برد بیسیم واکی تاکی در خارج از شهر که موانع کمتر است، نیز بیشتر می باشد.

از عوامل موثر در برد بیسیم، وجود نویز و دیگر امواج (تداخل امواج رادیویی ) می باشد که می تواند در کیفیت ارسال فرکانس تاثیر بگذارد. آنتن بلند تا حدی می تواند در آنتن دهی بهتری برای بیسیم واکی تاکی فراهم آورد.

خواندن
معرفی مدل های بیسیم واکی تاکی فاقد صفحه نمایش

بیسیم واکی تاکی غیرمجاز

در بازار مشاهده می گردد که بیسیم های مختلفی با برند های گوناگون با عنوان بیسیم واکی تاکی با برد ۵ تا ۱۰ کیلومتر به فروش می رسند که هیچ کدام از میزان برد ها ثابت و تایید نشده است و فروشنده با این عنوان، اقدام به فروش بیسیم می کند. تمامی این مدل ها از نوع بیسیم غیرمجاز بوده و با توجه به اینکه ورود این نوع دستگاه ها بصورت قاچاق صورت گرفته است، هر گونه خرید و فروش بیسیم غیرمجاز به دلیل ایجاد اختلال در فرکانس رادیویی کشور و عدم مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، ممنوع می باشد و چنانچه فرد استفاده کننده از بیسیم غیر مجاز توسط مأموران رویت گردد، دستگاه بیسیم او ضبط شده و همچنین فرد خاطی مجبور به پرداخت جریمه خواهد شد و در موارد شدید تر و بنا بر حکم قضایی، می تواند مجازات حبس را برای فرد در برداشته باشد. با توجه به بروز اینچنین مشکلاتی، توصیه می گردد از بیسیم واکی تاکی مجاز استفاده نمایید. در فروشگاه اینترنتی بیسیم واکی تاکی Ott امکان خرید بیسیم واکی تاکی ارزان با برد بالا برای شما فراهم می باشد.

خواندن
باتری بیسیم واکی تاکی
بیسیم واکی تاکی با برد 5 تا 10 کیلومتر
بیسیم واکی تاکی با برد ۵ تا ۱۰ کیلومتر

بیسیم واکی تاکی مجاز

بیسیم واکی تاکی مجاز دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بوده و استفاده از این بیسیم ها برای استفاده افراد عادی، شرکت ها و کلیه مشاغل بلامانع می باشد. هر نوع برند و مدل بیسیم واکی تاکی که دارای مجوز تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نباشد از نوع غیرمجاز بوده که در مورد تبعات خرید و استفاده از آن توضیح داده ایم.

بیسیم واکی تاکی مجاز دارای برد مفید بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ متر بوده که این میزان برد، نیاز تمامی مشاغل را مرتفع می سازد. برخلاف بیسیم های غیرمجاز و فیک که با عناوین غیر واقعی با میزان برد ۵ تا ۱۰ کیلومتر به فروش می رسند، بیسیم واکی تاکی مجاز دارای برد مفید بهتری می باشد.

افزایش میزان برد بیسیم واکی تاکی

بیسیم واکی تاکی مجاز دارای برد مشخصی می باشد، هر گونه دستکاری در برد بیسیم و تعویض آنتن و … علاوه بر اینکه دستگاه را از گارانتی خارج می سازد باعث خرابی بیسیم واکی تاکی می گردد. بیسیم واکی تاکی مجاز بصورت مستقل کار می کند و به هیچ گونه تجهیزات جانبی مانند دکل مخابراتی نیازمند نمی باشد.