معرفی انواع بیسیم واکی تاکی مجاز TB LPD

معرفی انواع بیسیم واکی تاکی مجاز TB LPD 320 , LPD 328

Ott عرضه کننده برترین و با کیفیت ترین بیسیم و واکی تاکی مجاز و تجهیزات رادیویی و مخابراتی در ایران و دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میباشد.

Ott ارائه دهنده انواع بیسیم و واکی تاکی مجاز دارای گارانتی و خدمات پس از فروش ، تعمیرات و لوازم جانبی و انواع مختلف هندزفری بادیگاردی بیسیم و واکی تاکی است .

بیسیم واکی تاکی مجاز LPD :

بیسیم واکی تاکی مجاز LPD دارای دو مدل LPD 320 و LPD 328 میباشد که دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میباشد و تهیه و استفاده از این مدل واکی تاکی برای عموم آزاد میباشد که در ذیل مشخصات فنی و فیزیکی هر یک مدلهای بیسیم واکی تاکی تی بی TB شرح داده شده است .

بیسیم واکی تاکی TB LPD 320 328
بیسیم واکی تاکی مجاز TB LPD 320 328

بیسیم واکی تاکی مجاز TB LPD 328 – ۲ New :

بیسیم واکی تاکی مجاز TB LPD 328 ( کاملترین بیسیم واکی تاکی ) دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بهمراه کارت حمل و کارت گارانتی میباشد. از دیگر امکانات بیسیم واکی تاکی دارای ۳۵ کانال و باطری لیتیومی با ظرفیت ۲۰۰۰ میلی آمپر با قابلیت شارژ توسط کابل Port USB Android و پایه شارژر رومیزی و دارا بودن صفحه نمایش LCD است. دستگاه بیسیم واکی تاکی مجهز به چراغ قوه و رادیو بوده و در ورژن جدید آن بهمراه آنتن جدید بلند کنوودی با قابلیت انعطاف پذیری عرضه گردیده است. دارای استاندارد IP53  و وزن دستگاه بهمراه باطری آن ۱۵۰ گرم میباشد. دکمه PTT میکروسوئیچ میباشد.

خواندن
خرید فروش اینترنتی بیسیم واکی تاکی مجاز
بیسیم مجاز TB LPD328
بیسیم واکی تاکی مجاز TB LPD328

بیسیم واکی تاکی مجاز TB LPD 320 :

بیسیم واکی تاکی مجاز TB LPD 320 ( با کیفیت ترین بیسیم واکی تاکی ) دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بهمراه کارت حمل و کارت گارانتی میباشد. از دیگر امکانات بیسیم واکی تاکی دارای ۳۵ کانال و باطری لیتیومی با ظرفیت ۱۳۰۰ میلی آمپر با قابلیت شارژ توسط پایه شارژر رومیزی و دارا بودن صفحه نمایش LCD است. دستگاه بیسیم واکی تاکی مجهز به سیستم آلارم و یا هشدار بوده و در ورژن جدید آن بهمراه آنتن جدید بلند کنوودی با قابلیت انعطاف پذیری عرضه گردیده است. دارای استاندارد IP53 و وزن دستگاه بهمراه باطری آن ۲۲۰ گرم میباشد. دکمه PTT میکروسوئیچ میباشد.

بیسیم واکی تاکی TB LPD320
بیسیم واکی تاکی مجاز TB LPD320

خواهشمند است جهت سفارش ، خرید ، لوازم جانبی ، تعمیر و خدمات پس از فروش ، مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر و تخصصی ، با کارشناسان فنی دفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید و یا به فروشگاه اینترنتی www.ott.ir بزرگترین عرضه کننده بیسیم واکی تاکی مجاز در ایران ، مراجعه فرمایید.
خط ویژه ۶۶۳۸۴۰۲۲-۰۲۱

خواندن
دلایل محبوبیت استفاده از بیسیم واکی تاکی مجاز