فروشگاه اینترنتی بیسیم واکی تاکی

فروشگاه اینترنتی بیسیم واکی تاکی

فروشگاه اینترنتی بیسیم واکی تاکی ، Ott اولین و بزرگترین عرضه کننده رسمی انواع بیسیم واکی تاکی مجاز ، تعمیرات و لوازم جانبی و دارای نماد اعتماد و درگاه پرداخت بانک ملت می باشد.

فروشگاه اینترنتی بیسیم واکی تاکی

Ott در جهت ارائه خدمات و محصولات خود با بالاترین کیفیت و ارتقاء مستمر کیفیت محصولات و همچنین انجام تعهدات خود در قبال مشتریان و رضایت مندی آنان پیشرو در خدمت رسانی در زمینه بیسیم ، واکی تاکی و تجهیزات رادیویی در سراسر کشور عزیزمان ایران میباشد.

تنوع محصولات ( تجهیزات رادیویی ) در فروشگاه اینترنتی بیسیم واکی تاکی :

اگر قصد خرید بیسیم واکی تاکی دارید ابتدا باید بدانید که بیسیم مورد نظر شما مجاز است یا خیر، می توانید برای حصول اطمینان از مجوز بیسیم دلخواه نسبت به استعلام مجوز بیسیم واکی تاکی در سایت Ott اقدام نمایید. استفاده از واکی تاکی غیرمجاز غیر قانونی بوده و شامل جزای نقدی می باشد و پیگرد قانونی میگردد.
واکی تاکی در برندهای مختلف طنین ، کاوش ، صبا ، پویا و موتوکام که هر کدام دارای مدل های مختلف می باشند که برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این مدل ها و خرید اینترنتی بیسیم به فروشگاه اینترنتی بیسیم واکی تاکی مجاز مراجعه نمایید.

خواندن
بیسیم واکی تاکی پلیس
فروشگاه اینترنتی بیسیم واکی تاکی
فروشگاه اینترنتی بیسیم واکی تاکی

خرید امن اینترنتی از فروشگاه اینترنتی بیسیم :

فروشگاه اینترنتی ott دارای نماد اعتماد الکترونیکی دوستاره و درگاه پرداخت بانک ملت می باشد.

خرید از فروشگاه اینترنتی بیسیم واکی تاکی:

شما میتوانید بیسیم مورد نظر خود را با ضمانت و قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی Ott تهیه نمایید و شایان ذکر است تمامی واکی تاکی های مجاز دارای یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند و فقط دارندگان پروانه از سازمان تنظیم مقررات مجاز به خرید و فروش تجهیزات رادیویی می باشند.

مشخصات فنی و فیزیکی بیسیم واکی تاکی مجاز :

برد بیسیم : یکی از مهم ترین معیارهای انتخاب بیسیم واکی تاکی توان و برد می باشد که به شرایط محیطی مانند موانع شهری و نویز و تداخل امواج محیط بهره برداری از بیسیم واکی تاکی بستگی دارد.

باطری و شارژ : دارای باطری های لیتیومی LI-ion بوده که توان دستگاه و میزان نگه داری شارژ به ظرفیت باطری لیتیومی بستگی دارد.

خواندن
آموزش استفاده از واکی تاکی اپل واچ + فیلم

کیفیت صدا : بیسیم های واکی تاکی مجاز دارای کیفیت بلندگو بسیار بالا ، صدای شفاف و واضح با توان مناسب خروجی می باشد.

استاندارد IP : بیسیم های واکی تاکی مجاز دارای استاندارد IP جهت مقاومت در مقابل گردوغبار ، ضربه و رطوبت می باشند.

تماس با ما :

می توانید پس از بازدید از فروشگاه اینترنتی بیسیم واکی تاکی مجاز برای برای دریافت مشاوره تخصصی در خصوص بی سیم واکی تاکی مجاز ، با کارشناسان فنی دفتر مرکزی با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس : ۶۶۳۸۴۰۲۲-۰۲۱

وب سایت : www.ott.ir