فروش خرید بیسیم واکی تاکی مجاز
خرید ، فروش بیسیم واکی تاکی مجاز

خرید ، فروش بیسیم واکی تاکی مجاز

مواردی که نیاز است جهت خرید ، فروش بیسیم واکی تاکی مجاز رعایت شود در اینجا به آنها اشاره شده و انواع آنها برای خرید به شما معرفی می گردد. جهت خرید بیسیم واکی تاکی مجاز قوانینی مهم وجود دارد که میتوان به داشتن مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بعنوان مهمترین این قوانین اشاره نمود. این قوانین مهم به شرح ذیل می باشند :
۱- دارا بودن مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای خود دستگاه بیسیم مجاز

۲- دارا بودن پروانه خرید و فروش تجهیزات رادیویی برای عرضه کننده بیسیم مجاز

 

حال با ورود تکنولوژی های جدید و ظهور تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها و با توجه به افزایش روز افزون خریدها از طریق اینترنت، خرید اینترنتی بیسیم واکی تاکی مجاز دارای قوانین و شرایط پیچیده تری می باشد که در ذیل به آنها نیز اشاره می‌گردد:
۱- دارا بودن مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای خود دستگاه بیسیم واکی تاکی مجاز
۲- دارا بودن پروانه خرید و فروش تجهیزات رادیویی برای عرضه کننده بیسیم واکی تاکی مجاز
۳- نماد اعتماد الکترونیکی در وب سایت عرضه کننده بیسیم واکی تاکی مجاز
۴- برای کنترل واقعی بودن شرکت عرضه کننده ، حتما به این نکته توجه فرمائید که عرضه کننده اینترنتی بیسیم واکی تاکی مجاز باید دارای آدرس دقیق شرکت و تلفن ثابت ۰۲۱ باشد.
۵- نشان ثبت ملی رسانه های دیجیتال در وب سایت عرضه کننده بیسیم واکی تاکی مجاز
بیسیم واکی تاکی مجاز
بیسیم واکی تاکی مجاز
پس از آنکه موارد بالا را جهت خرید بیسیم مجاز ملاحظه نمودید، حال باید به شما بگوییم که بیسیم های واکی تاکی مجاز انواع مختلفی داشته که دارای شباهت ها و تفاوت هایی با یکدیگر میباشند که در ادامه برخی از آنها را برای شما بازگو خواهیم کرد.
آیتم های مهم و تاثیرگذار در زمان خرید بیسیم واکی تاکی مجاز :
از اولین مواردی که در زمان خرید بیسیم واکی تاکی مجاز باید به آن توجه ویژه نمود توان خروجی بیسیم و فرکانس آن است که این موارد با برد بیسیم رابطه مستقیم دارد. توان خروجی بیسیم های واکی تاکی مجاز ۰.۵ وات یا ۵۰۰ میلی وات بوده و باند فرکانسی آنها UHF است و در بازه ( ۴۳۳.۵ – ۴۳۳ ) مگاهرتز قرار دارد. به امواج رادیویی در باند فرکانسی UHF فرکانس با برد کوتاه می‌گویند، این امواج دارای قدرت کافی برای عبور از موانع و انتقال پیام شما میباشد . اگر افراد در یک برج ۲۰ یا ۳۰ طبقه پراکنده شده باشند، به راحتی می‌توانند با بیسیم واکی تاکی مجاز با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و پیام خود را ارسال و دریافت نمایند.
بسیم های واکی تاکی مجاز برد مفید تا ۱۵۰۰ متر را دارا هستند و در صورتی که محیط فاقد موانع و معارض باشد، مانند دشت ، کویر ، دریا و … برد بیسیم میتواند تا ۳ کیلومتر نیز  ارتقا یابد، در نتیجه انواع بیسیم های واکی تاکی مجاز برای شرکت های دولتی و خصوصی ، سازمان‌ها و ارگان های مختلف کاربرد دارد.
در ذیل به مشخصات فنی و مقایسه ای جهت خرید بیسیم واکی تاکی مجاز می پردازیم :
مشخصات فنی و مقایسه ای جهت خرید بیسیم واکی تاکی مجاز :
همانطور که گفتیم اگر قصد خرید بیسیم واکی تاکی مجاز دارید، هر کدام از مدل‌های بیسیم واکی تاکی مجاز دارای ویژگی های فنی مشترک و متفاوت هستند، از انواع بیسیم واکی تاکی مجاز می توان به : بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP-23 ، بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP-89 ، بیسیم واکی تاکی مجاز کاوش KAVOSH T816 ، بیسیم واکی تاکی مجاز TB LPD 320 ، بیسیم واکی تاکی مجاز TB LPD 328 اشاره کرد.
اعطای عاملیت توزیع بیسیم واکی تاکی مجاز
خرید فروش بیسیم واکی تاکی

خرید ، فروش بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP-23 :

یکی از ویژگی های بارز ، جهت خرید بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP-23 تعداد کانال های این مدل بیسیم مجاز است که ۳۵ کانال بوده و شما می‌توانید در هر کانال با تعداد نامحدود دستگاه بیسیم ارتباط برقرار کنید و حتی مکالمات خود را خصوصی کنید. این بیسیم واکی تاکی مجاز در ابعاد کوچک بوده و به اندازه یک تلفن همراه است و به اصطلاح خوش دست می‌باشد.
از دیگر ویژگی های ممتاز این مدل بیسیم واکی تاکی مجاز می توان به دارا بودن استاندارد IP55 ( مقاومت در برابر گرد و غبار ، ضربه و رطوبت ) اشاره کرد، که در برخی شرایط کاری مانند کار در محیط های سخت کارگاهی این مدل بیسیم واکی تاکی مجاز پر کاربرد است.
از دیگر ویژگی هایی که در زمان خرید بیسیم واکی تاکی مجاز به آن توجه ویژه ای می‌شود، وجود صفحه نمایش LED پنهان در این مدل بیسیم واکی تاکی مجاز است که امکان استفاده از برخی از آپشن های دستگاه از قبیل : کد گذاری ، توسط کدهای ضد شنود RX CODE و TX CODE  را به صورت دستی ( Manual ) داراست.
بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP-23 دارای باتری لیتیومی ( LI-ion ) و دارای ظرفیت ۱۷۰۰ میلی آمپر است و آن را می‌توان علاوه بر پایه شارژ رومیزی با آداپتور شارژر ، پورت USB و همچنین با شارژر فندکی خودرو و حتی با پاور بانک شارژ کرد.
یکی دیگر از مواردی که در زمان خرید بیسیم واکی تاکی مجاز به آن توجه ویژه می‌شود ، دارا بودن صدای شفاف ، واضح و با کیفیت بالا در ده سطح بلندی است که در شرایط کاری سخت و مکانهای پر سر و صدا مانند معادن ، کارگاه‌های تولید ، پروژه های ساختمانی و عمرانی و … پر کاربرد میباشد.

خرید ، فروش بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP-89 :

بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP-89 دارای ۱۶ کانال مجزا بوده و به صورت نامحدود می‌توانید در هر کانال با تعداد افراد نامحدود تماس برقرار نمائید اما این مدل بیسیم واکی تاکی مجاز فاقد صفحه نمایش است و امکان کد گذاری ضد شنود RX Code و TX Code در آنها باید توسط کابل پروگرام صورت گیرد.
جهت خرید بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP-89 برای معادن ، کارگاه‌های ساختمانی و عمرانی و کارخانجات تولیدی و … خالی از لطف نیست که بگوییم این بیسیم مجاز دارای چراغ قوه LED قدرتمند است و در محیط های کم نور و فاقد نور پرکاربرد بوده و همچنین صدای شفاف ، واضح و با کیفیت بالا قابل تنظیم سطح بلندی با سرولوم ویژگی های متمایز آن را تکمیل نموده است.
بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP-89 دارای استاندارد IP55 ( مقاومت در برابر گرد و غبار ، ضربه و رطوبت ) را دارا بوده و نوع و ظرفیت باتری آن لیتیومی و دارای ظرفیت ۱۷۰۰ میلی آمپر است.

خرید ، فروش بیسیم واکی تاکی مجاز کاوش KAVOSH T816 :

بیسیم واکی تاکی مجاز کاوش KAVOSH T816 دارای صفحه نمایش LCD است و امکان کدگذاری ضد شنود RX Code و TX Code را به صورت دستی داراست و با وجود ۳۵ کانال مجزا می‌توان در هر کانال با خصوصی نمودن تماس ها با تعداد افراد نامحدود مکالمه نمود.
این بیسیم واکی تاکی مجاز دارای IP53 ( مقاومت در برابر گرد و غبار ، ضربه و رطوبت ) را داراست و دارای باتری لیتیومی با ظرفیت ۱۶۰۰ میلی آمپر است و آنها را تنها می‌توان با پایه شارژ رومیزی شارژ نمود.
از ویژگی های متمایز بیسیم واکی تاکی مجاز کاوش KAVOSH T816 می توان به وجود رادیو با موج FM و چراغ قوه اشاره کرد و همچنین این مدل بیسیم دارای نشانگر میزان ذخیره باتری بر روی صفحه نمایش خود می باشد.

خرید ، فروش بیسیم واکی تاکی مجاز TB LPD 328 :

در نهایت بیسیم واکی تاکی مجاز TB LPD 328 برتری های زیادی در میان انواع بیسیم های واکی تاکی مجاز دارد که از انواع آن می توان به باتری لیتیومی با ظرفیت ۲۰۰۰ میلی آمپر ( LI-ion ) با قابلیت شارژ توسط برق، Port USB Android ، شارژر فندکی خودرو، پاور بانک و … اشاره کرد.
بیسیم واکی تاکی مجاز TB LPD 328 دارای امکانات رادیو با موج FM و چراغ قوه است و همچنین آنتن بلند و منعطف کنوودی KENWOOD آن سبب شده است که برد بیسیم در شرایط محیطی پرمانع و در حال حرکت افزایش یابد.
این بیسیم واکی مجاز نیز مانند مدل های دیگر بیسیم مجاز دارای ۳۵ کانال مجزا بوده و می توان در هر کانال با تعداد بی انتها دستگاه بیسیم دیگر ارتباط برقرار کرد و برای جلوگیری از شنود، به صورت دستی بیسیم را کدگزاری نموده و تماس ها و مکالمات را خصوصی کرد.
همچنین باید اشاره کنیم که بیسیم واکی تاکی مجاز TB LPD 328 دارای استاندارد IP53 ( مقاومت در برابر گرد و غبار ، ضربه و رطوبت ) است. در ضمن این نکته را نیز باید اضافه نماییم که تمامی بیسیم‌های واکی تاکی مجاز گروه تخصصی otiX امکان ست شدن و یا به اصطلاح مچ شدن با یکدیگر را دارا می باشند.

خرید ، فروش بیسیم واکی تاکی مجاز TB LPD 320 :

بیسیم واکی تاکی مجاز TB LPD 320 دارای ۳۵ کانال در باند فرکانسی UHF است که امکان کدگذاری جهت جلوگیری از شنود  DCS و CTCSS را با استفاده از کابل پروگرام داراست و به دلیل آنکه دارای صفحه نمایش LCD است می‌توانید به برخی از آپشن های دستگاه بصورت دستی دسترسی داشته باشید.
ویژگی بارز بیسیم واکی تاکی مجاز TB LPD 320 آنتن بلند کنوودی KENWOOD منعطف آن است که به میزان برد آن می افزاید و در تورهای گردشگری ، تیم های امداد پزشکی و آفرود بسیار پرکاربرد است.
ظرفیت باتری این نوع بیسیم واکی تاکی مجاز ۱۳۰۰ میلی آمپر بوده و آن را تنها می‌توانید با پایه شارژ رومیزی شارژ کنید در این بین ویژگی های خاص این دستگاه در استانداردهای آن خلاصه می شود که در ادامه به آنها اشاره می نمائیم.
جهت خرید بیسیم واکی تاکی مجاز TB LPD 320 این نکته را در نظر بگیرید که این بیسیم مجاز دارای استاندارد IP53 ( مقاومت در برابر گرد و غبار ، ضربه و رطوبت ) و همچنین از دیگر نکات مهم در تصمیم گیری جهت خرید ، دارا بودن استاندارد EN 301 489 ، استاندارد EN 550 22 و استاندارد EN 61 00 می باشد.

لوازم جانبی جهت خرید ، فروش بیسیم واکی تاکی مجاز :

از لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی مجاز می توان به انواع هندزفری اشاره که هندزفری بادیگاردی ، هندزفری خلبانی ، هندزفری شلنگی ، هندزفری VOX ، هندزفری حلزونی و هندزفری حنجره‌ای همگی پر کاربرد بوده و بسیار سبک هستند و در حال حرکت های سریع و حتی دویدن و یا فعالیتهای سنگین برای مکالمه و ایجاد ارتباط همزمان بهره بردار از بیسیم را دچار مشکل نمی سازند. اما هندزفری مشتی عموما برای نیروهای انتظامی و امنیتی استفاده شده و بسیار پر کاربرد است.
اگر قصد خرید بیسیم واکی تاکی مجاز را دارید، ما به شما هندزفری بادیگاردی را پیشنهاد می دهیم چرا که این مدل هندزفری علاوه بر سبک بودن ، دارای شلنگ بی رنگ در قسمت لاله گوش ها است که در محیط های امنیتی و در مکان هایی خاص برای پنهان نمودن بیسیم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
در محیط های کارگاهی ، پروژه های عمرانی ، پروژه های ساختمانی ، معادن ، کارخانه های تولیدی و … که میزان سر و صدا بالا بوده و ممکن است مکالمات با بیسیم واکی تاکی مجاز شنیده نشود ، بهتر است از هندزفری بایدگاردی بیسیم واکی تاکی برای سهولت در مکالمات استفاده نمود.

خرید فروش بیسیم واکی تاکی مجاز

خواندن
درباره واکی تاکی