قیمت بیسیم واکی تاکی مجاز
قیمت بیسیم واکی تاکی مجاز

قیمت بیسیم واکی تاکی مجاز

قیمت بیسیم واکی تاکی بستگی به موارد مختلف میباشد که با توجه به انواع و برند و مدل‌های آن و همچنین لوازم جانبی و آپشن و امکانات مختلف می‌تواند قیمت‌ها متغیر باشد.

بطور کلی بیسیم واکی تاکی در ایران به دوسته تقسیم میگردد :

  • دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میباشد که بیسیم واکی تاکی مجاز میباشد.
  • فاقد مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میباشد که بیسیم واکی تاکی غیرمجاز میباشد.

بیسیم واکی تاکی مجاز به دو دسته تقسیم میگردد :

  • بیسیم حرفه ای که شخص برای استفاده از آن باید از سازمان تنظیم مقررات مجوز اخذ نماید. ( مانند بیسیم واکی تاکی : MOTOROLA , KENWOOD , ICOM , HYTERA , … )
  • بیسیم واکی تاکی مجاز آماتور که خود بیسیم واکی تاکی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دارای مجوز تایید نمونه میباشد و اشخاص مختلف میتوانند از آنها استفاده نمایند. ( مانند بیسیم واکی تاکی مجاز : طنین ، طیف ، کاوش و صبا ” که اسامی فارسی و ایرانی دارند ” )

قیمت واکی تاکی مجاز به دو بازه قیمتی بزرگ تقسیم میگردد :

  • قیمت بیسیم واکی تاکی مجاز حرفه ای ( برای استفاده از این بیسیم ها باید از سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی مجوز اخذ گردد )
    – بیسیم واکی تاکی مجاز موتورولا MOTOROLA GP 338 , GP 328
    – بیسیم واکی تاکی مجاز موتورولا MOTOROLA XIR P3688 , P8668
    – بیسیم واکی تاکی مجاز موتورولا MOTOROLA DP1400
  • قیمت انواع بیسیم واکی تاکی مجاز ( این بیسیم های واکی تاکی برای استفاده عمومی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دارای مجوز میباشند و کلیه اشخاص میتوانند از آنها استفاده نمایند )
    – بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP-23 , Tanin GP-89
    – بیسیم واکی تاکی مجاز TB LPD 320 , LPD 328
    – بیسیم واکی تاکی مجاز کاوش KAVOSH T816

    شایان ذکر است استفاده از تجهیزات رادویی بی سیم فاقد مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ممنوع است.

معرفی برخی از بیسیم واکی تاکی غیرمجاز در ایران :

– بیسیم واکی تاکی غیرمجاز موتورولا MOTOROLA MT 777 , MT 888
– بیسیم واکی تاکی غیرمجاز کنوود KENWOOD 3107 , 3207 , New , Plus
– بیسیم واکی تاکی غیرمجاز باوفنگ BAOFENG

خواندن
دلایل محبوبیت استفاده از بیسیم واکی تاکی مجاز
قیمت بیسیم واکی تاکی
قیمت بیسیم واکی تاکی

عوامل تاثیرگذار در قیمت بیسیم واکی تاکی مجاز :

همانطور که در سطرهای بالاتر ذکر کردیم بر اساس نوع ، برند و مدل و لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی مجاز قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود. در نظر بگیرید که حتی در شرایط ثابت برخی آپشن های دستگاه از قبیل میزان ظرفیت باطری و … در قیمت بیسیم واکی تاکی مجاز تاثیرگذار میباشد.
  • اولین : چیزی که در مرحله اول خرید بیسیم باید در نظر بگیرید، اینست که تنها مراکز معدودی مجاز به فروش بیسیم حرفه‌ای هستند، در نتیجه اگر در خرید و مقایسه قیمتی بیسیم با اختلافی مشهود مواجه شده اید در نظر داشته باشید که شاید اختلاف قیمت به این دلیل باشد.
    فقط دارندگان پروانه از سازمان تنظیم مقررات مجاز به خرید و فروش تجهیزات رادیویی میباشند.
    پس اولین و مهمترین مرحله ، خرید از شرکتهای مجاز عرضه تجهیزات رادیویی (یعنی دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی) است.
  • دومین : موردی که در قیمت بیسیم نقش موثر را ایفا می‌کند داشتن ضمانت و خدمات پس از فروش برای محصول است، براساس ضمانت و خدمات پس از فروشی که مورد نیاز سازمان و یا مصرف کننده نهایی است قطعاً قیمت محصول متغیر خواهد بود و این را در نظر بگیرید که تنها مراکز مجاز فروش بیسیم می‌توانند ضمانت و خدمات پس از فروش به شما ارائه دهند.
  • سومین : یکی دیگر از موارد و عوامل تاثیرگذار در قیمت بیسیم حرفه‌ای و بیسیم واکی تاکی مجاز ، لوازم جانبی آن می‌باشد، عموما براساس نوع بیسیم ، لوازم جانبی متعددی نیز برای آن وجود دارد. برخی از مدل‌های بیسیم تنها دارای یک پایه شارژ هستند و برخی دیگر همراه خود آداپتور ، کابل شارژ USB و کابل اندروید نیز دارند، این مدل‌ها قیمت بالاتری نیز دارند چرا که می‌توان آنها را توسط پاوربانک و یا حتی شارژر فندکی خودرو شارژ کرد و دیگر موارد تعداد کانال و دارا بودن صفحه نمایش و حتی نوع آن LCD , LED بودن آن نقش مهمی در قیمت تمام شده بیسیم ایفا میکند.
  • چهارمین : عامل تاثیرگذار بر قیمت بیسیم مجاز واکی تاکی مجاز ، زمان تولید و تکنولوژی‌های به کار رفته در آن است، حتما در زمان خرید بیسیم مجاز واکی تاکی به این موضوع توجه کنید که در صورت اکسپایر شدن و خارج شدن محصول از رده تولید قطعا تولید لوازم جانبی و قطعات لوازم جانبی و حتی استوک آن نیز به مرور متوقف خواهد شد، پس بهتر است که به تکنولوژی و سال تولید بیسیم واکی تاکی مجاز در هنگام خرید توجه داشته باشید.
  • حتما در خرید بیسیم واکی تاکی به استانداردهای آن و میزان ظرفیت باتری و امکانات و آپشن های آن توجه کنید، تا بتوانید بهترین انتخاب را بسته به نوع استفاده از بیسیم واکی تاکی داشته باشید. 
خواندن
کاربرد بیسیم واکی تاکی در بیمارستان ها و مراکز درمانی

 

نتیجه گیری قیمت بیسیم واکی تاکی :

با توجه به موارد ذکر شده، اگر قصد خرید بیسیم واکی تاکی مجاز را دارید، برای مقایسه قیمت بیسیم مواردی مانند : خرید از عرضه‌کنندگان مجاز ( دارای پروانه از سازمان تنظیم مقررات ) ، وجود ضمانت و خدمات پس از فروش ( کارت حمل و کارت گارانتی ) ، وجود لوازم جانبی در جعبه بیسیم ( متعلقات بیسیم واکی تاکی ) و کیفیت و تکنولوژی مورد استفاده در آن و همچنین توان خروجی دستگاه بیسیم ( تاثیرگذار در میزان برد مفید و اسمی ) ، برند و مدل دستگاه ، استانداردهای مربوطه برای دستگاه مورد نظر و ظرفیت باتری توجه بفرمائید.
بهتر است بیسیم واکی تاکی مجاز را از شرکتهای دارای پروانه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادویی خریداری کنید تا برای خود خریدی مطمئن را رقم بزنید، همچنین می‌توانید از قسمت فروشگاه اینترنتی  Ott اقدام به مقایسه و خرید اینترنتی بیسیم واکی تاکی مجاز نمائید و در صورت تمایل برای دریافت مشاوره بیشتر با کارشناسان فنی ما در Ott تماس حاصل فرمائید.

خواهشمند است جهت سفارش ، خرید ، لوازم جانبی ، تعمیر و خدمات پس از فروش ، مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر و تخصصی ، با کارشناسان فنی دفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید و یا به فروشگاه اینترنتی www.ott.ir بزرگترین عرضه کننده بیسیم واکی تاکی مجاز در ایران ، مراجعه فرمایید.
خط ویژه ۶۶۳۸۴۰۲۲-۰۲۱