مجوز بیسیم واکی تاکی

استعلام مجوز بیسیم واکی تاکی و تجهیزات رادیویی (مجاز)
Ott اولین و تنها عرضه کننده رسمی بیسیم و واکی تاکی مجاز در ایران با ضمانت و خدمات پس از فروش
Ott دارای پروانه ورود ، خرید و فروش تجهیزات رادیویی
از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

بیسیم و واکی تاکی مجاز ، تجهیزات رادیویی مجاز به دستگاههایی گفته میشوند که از سازمان تنظیم مقررات دارای مجوز تایید نمونه باشند.
لازم بذکر است سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تنها مرجع صادر کننده مجوز واکی تاکی و تجهیزات رادیویی در ایران میباشد.
روش استعلام مجوز واکی تاکی مجاز از سایت رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به اختصار شرح داده میشود.

۱- برای استعلام مجوز واکی تاکی مجاز از سایت رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ابتدا بر روی لینک زیر کلیک نمایید تا وارد صفحه ” تایید نمونه ” ، سایت رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شوید.

فیلم نحوه استعلام مجوز بیسیم واکی تاکی

پخش ویدیو

۲- سپس از قسمت نام گروه دستگاه، گزینه ” بیسیم کم توان LPD433 ” را انتخاب نمایید.

۳- در قسمت مارک باید برند مورد دستگاه بیسیم واکی تاکی خود را وارد نمایید که در اینجا به عنوان مثال برند یا مارک ” TANIN ” انتخاب گردیده است.
شایان ذکر است در صورت عدم وجود برند مورد نظر برای انتخاب آن برند فاقد مجوز تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میباشد.

نحوه استعلام مجوز بیسیم واکی-تاکی

۴- بعد از انتخاب مارک یا برند دستگاه بیسیم مورد نظر نوبت به انتخاب مدل دستگاه بیسیم واکی تاکی میرسد که همانطور که ملاحظه میفرمایید برند Tanin دارای دو مدل GP23 , GP89 میباشد که به عنوان مثال مدل GP23 انتخاب گردیده است.
شایان ذکر است در صورت عدم وجود مدل مورد نظر برای انتخاب آن مدل فاقد مجوز تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میباشد.

۵- بعد از تکمیل فرم استعلام مجوز اعم از نوع دستگاه بیسیم واکی تاکی ، برند و مدل آن ، بر روی دکمه جستجو کلیک فرمایید تا مجوز تایید نمونه اخذ شده برای بیسیم واکی تاکی برند و مدل مورد نظر برای شما به نمایش درآید.

روش استعلام مجوز بیسیم واکی تاکی

۶- در پایان، شاهد نتیجه جستجو در خصوص مجوز تایید نمونه “سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی” برای بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin مدل GP23 که دارای گواهی تایید نمونه میباشد، هستیم.

استعلام مجوز بیسیم واکی تاکی

توجه : استفاده از تجهیزات رادیویی بیسیم فاقد مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ممنوع می باشد.

جهت رویت مجوز تایید سازمان تنظیم مقرات وارتباطات رادیویی بر روی مدل مورد نظر بیسیم واکی تاکی کلیک نمایید »

بیسیم مجاز
استفاده از کلیه بیسیم های واکی تاکی مجاز برای کلیه اشخاص حقیقی، حقوقی و شرکتهای دولتی و خصوصی در کلیه اماکن عمومی مجاز می باشد .

جهت سفارش و دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با مجوز واکی تاکی با شماره زیر تماس حاصل فرمایید :
خط ویژه ۶۶۳۸۴۰۲۲-۰۲۱

تماس با ما