واکی تاکی مجاز

واکی تاکی مجاز

همانطور که مستحضر هستید ، بیسیم واکی تاکی یک وسیله ارتباطی پرکاربرد در اماکن مختلف میباشد که میتواند کارایی های بسیار خوب و مفیدی داشته باشد ، البته این کارایی ها و زمان های استفاده در اماکن مختلف مسلما متفاوت بوده و در هر یک ، استفاده گوناگون دارد .

برخی از اماکنی که میتوان آنها را در لیست پر مصرف ترین مراکز استفاده از واکی تاکی مجاز نام برد ، از جمله هتل ها ، بیمارستان ها ، رستوران ها ، مراکز خرید بزرگ و زنجیره ای و ……. میباشند .

به صورت کلی واکی تاکی میتواند برای هر ارگان و یا مجموعه ای که چند یا چندین نفر میبایست با هم ارتباط برقرار کنند ، مناسب بوده و نقش مهمی را ایفا مینماید .

البته بسیار زیاد است مزایا ای که مصرف واکی تاکی مجاز در مدل های مختلف را واجب و ضروری میکند ، به عنوان مثال برای اشاره به برخی از امکانات واکی تاکی  و کارایی های آن میتوان به انجام مکالمه آسان و صد در صد رایگان بدون هیچگونه هزینه جانبی ونداشتن هزینه مکالمه و بدون دردسرهای تلفنهای همراه از قبیل عدم آنتن دهی، مکس ( DELAY ) و پرداخت هزینه و … اشاره نمود . توجه داشته باشید که این موارد تنها مزایای واکی تاکی نبوده و استفاده از این دستگاه کاملا به صرفه و آسان میباشد ، چرا که شما میتوانید بدون نیاز به نصب هرگونه سیستم جانبی ازقبیل آنتن، دکل، دستگاه سانترال یا فرستنده مادر از دستگاه خود نهایت استفاده و لذت را ببرید .

خواندن
بیسیم واکی تاکی کارگاهی

حال در این میان اشاره ای میکنیم به سه مدل از این دستگاه ها که میتوانید انتخاب و مورد بررسی قرار دهید :

بیسیم واکی تاکی مجاز طنین TANIN TN2000

بیسیم واکی تاکی مجاز طنین TANIN GP-23

بیسیم واکی تاکی مجاز طیف TEAF TF-192          

امید است که این مطلب توانسته باشد برای شما عزیزان مفید واقع شود .

ott.ir walki talki mojaz 300x297 - واکی تاکی مجاز

دارای پروانه عرضه خدمات ورود ، خرید و فروش تجهیزات رادیویی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

ارائه کننده کلیه خدمات مرتبط با بیسیم بوده و این اطمینان را به شما عزیزان میدهد تا در کلیه موارد مربوط به بیسیم ، در همه حال با شما هستیم .

همانطور که مستحضر هستید بیسیم یک وسیله پر کاربرد و ضروری میباشد که در خرید دستگاه میبایست توجه داشته باشید که مجموعه ارائه دهنده توانایی تامین قطعات یدکی ، تعمیر و کلیه موارد احتمالی را داشته باشد .

ارائه دهنده برتر و مجموعه فعال فروش واکی تاکی میباشد که کلیه خدمات ورود ، خرید و فروش کلیه بیسیم های حرفه ای ( UHF – VHF ) و کم توان ( LPD )

خواندن
چه بیسیم هایی مجاز هستند؟ +معرفی 6 مدل

موتورولا MOTOROLA  -آیکوم ICOM  –  واکی تاکی مجاز طنین TANIN TN2000 , GP-23

مشاوره، طراحی و اجرای کلیه شبکه های  رادیویی و مخابراتی

نگهداری و تعمیرات و ارائه کلیه خدمات پشتیبانی تجهیزات و شبکه های رادیویی

تامین ، نصب و راه اندازی شبکه رادیویی ، بیسیم دستی و بیسیمخودرویی

مشاوره ، طراحی ، تولید ، نصب و راه اندازی دکل های رادیویی و مخابراتی

تعمیر  و قطعات و لوازم جانبی انواع واکی تاکی میباشد .

شاید برایتان جالب باشد که بدانید واکی تاکی های ارائه شده  دارای چندین مدل بوده و واکی تاکی های ارائه شده در مدل های مختلف در بازار ارائه و توزیع میشود .